Snart uke 12!!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Bare 3 uker igjen til uke 12 her, herlighet så fort det går! Tror det hjelper mye på at jeg er på jobben, sist var jeg sykemeldt og det gikk så tregt... Har dere lenge igjen til uke 12, og går tiden fort/sakte?

TuMmY LoVe

To uker! Går passe fort :P Kunne gjerne gått fortere ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det går fort ja! Jeg hadde 3 uker igjen til 12 uker på fredag :D Ukene går veldig fort synes jeg, dagene går litt sakte ettersom jeg er sykemeldt!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

To uker :) Går fortere denne gangen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Syns faktisk de to siste ukene som jeg har ligget rett ut har gått fort på en måte.. Har ikke orket å tenke på hvor langt jeg er på vei eller no og er plutselig 8+0 i dag:) men skulle jo klart ønske det gikk enda fortere!!

April 2015 <3

Jeg har 3 1/2 uke igjen. Helt sykt at jeg har visst at jeg er gravid i 5 uker.
Synes det virker som bare en uke siden...

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

2 uker + 2 dager. Dagene flyr avgårde. Puppene er blitt større og føler jeg kan kaste opp når og hvor som helst. Så ja, denne gangen er det nok noen der inne;)

2 + 2 her også :-) synes tiden raser av gårde :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

5 uker igjen her, syntes tiden går saaakte... Også har jeg så og si ingen symptomer i dag, så litt bekymret faktisk :-/ Bare litt murringer i magen..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Bare 6 uker igjen :p

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Tre uker igjen her også, og tiden flyr avgårde som den pleier. Full fart med full jobb, en halvannetåring, to hunder og en hest. Sist gikk det i full fart gjennom hele svangerskapet, håper på å kunne ta det litt mer med ro på slutten denne gangen ;-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Var 4 uker igjen på fredag.. tiden går saaakte synes jeg.. er sykemeldt og "sengeliggende" - såvidt ute av huset... så er kanskje ikke rart at tiden går treigt..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

2 uker og 2 dager igjen her :) men jeg synes ikke dagene/ukene går noe fort :/

Sent from my iPhone using BV Forum

10 dager igjen ca..... Endelig føles det som jeg ser enden :P

Lørdag ar det 3 uker til 12 uker :☺

Back
Topp