Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bare 3 uker igjen til uke 12 her, herlighet så fort det går! Tror det hjelper mye på at jeg er på jobben, sist var jeg sykemeldt og det gikk så tregt... Har dere lenge igjen til uke 12, og går tiden fort/sakte?
Syns faktisk de to siste ukene som jeg har ligget rett ut har gått fort på en måte.. Har ikke orket å tenke på hvor langt jeg er på vei eller no og er plutselig 8+0 i dag men skulle jo klart ønske det gikk enda fortere!!
2 uker + 2 dager. Dagene flyr avgårde. Puppene er blitt større og føler jeg kan kaste opp når og hvor som helst. Så ja, denne gangen er det nok noen der inne
Tre uker igjen her også, og tiden flyr avgårde som den pleier. Full fart med full jobb, en halvannetåring, to hunder og en hest. Sist gikk det i full fart gjennom hele svangerskapet, håper på å kunne ta det litt mer med ro på slutten denne gangen ;-)
Var 4 uker igjen på fredag.. tiden går saaakte synes jeg.. er sykemeldt og "sengeliggende" - såvidt ute av huset... så er kanskje ikke rart at tiden går treigt..