Snart tobarnsmor

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Det føles helt uvirkelig å snart få et til barn som får like stor plass i hjertet mitt som han jeg allerede har fra før.
Hvordan er det å bli tobarnsmor? Det blir ganske nøyaktig to år mellom storebror og lillesøster.
Er det flere som er i samme situasjon?

Her blir det nesten 7 år mellom nr.1 og nr.2. Gleder meg masse til å ha baby i hus! :rolleyes: :happy:Føles så lenge siden eldstemann var liten.

Føler jeg blir en tobarnsmamma, så klengete som hunden min er for tiden! Ligger i armkroken som en baby :hilarious::hilarious: hehe. Gleder meg til jeg kan kalle meg tobarnsmamma, men mamma i seg selv blir jo fantastisk å kalle seg. Men misunner dere med 1 eller flere barn, det må være såå gøy å se søskenforhold utvikle seg :)

Skrekkblandet fryd!!
Blir 4 år imellom nr 1 og 2. Eldste var utrøstelig igår da jeg etter ca 3 timer ble sendt hjem fra sykehuset (falske rier) - ettersom jeg kom hjem UTEN baby :p

Samtidig gruer jeg meg til den dagen vi har 2 stk og alle eksisterende rutiner blir omrokkert på :wacky:

22 mnd mellom nr 1 og 2 her.
Veldig spent på hvordan det skal bli for storebror og hvordan vi foreldre kan bidra for å få til en smidig familiedynamikk.
Jeg har 100% kjærlighet til hvert enkelt familiemedlem, men det blir spennende å se hvordan jeg kan klare å manifistere det, særlig mtp at jeg skal ha KS. Tror det blir vanskelig og utfordrende i begynnelsen, men får ta det igjen senere.

Her blir det nesten 3 år mellom storebror og lillesøster, men siden han er født tidlig på året blir det to skoleår. Gleder meg til å se all den gleden de (forhåpentligvis) kommer til å ha for hverandre. Jeg vet at jeg kommer til å føle det samme for lillesøster, men samtidig kan jeg ikke forstå hvordan det fysisk er mulig! De siste 8 mnd har vært kjempe tøffe, og det blir så godt med verdens beste lyspunkt oppi det hele som snart kommer<3

Back
Topp