Snart termin

4 barns mamma

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2019
Nå er det 5 dager til termindato, kjenner jeg er så klar for å bli ferdig men det virker som om snuppa koser seg i magen.

Lei av å være stor å tung, begrenset gange pga smerter i bekken.

Flere som nærmer seg?
 
13 dager igjen! Nærmer seg voldsomt. Ingen spesielle tegn så her er det en som koser seg og som sikkert ikke kommer ut før noen dager etter termin :hilarious:
 
8 dager igjen. Klar for å bli ferdig med svangerskapet nå, og begynne livet som tobarnsmamma ❤
 
3 uker til men etter at første kom 24 dager før termin og at vi begynte prøving 3 år siden med 6 svangerskaper jeg er så klar å møte lille :Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
4 dager til termin her.. storebror kom tidlig, så føler at jeg er langt på overtid. I tillegg sa de på oul at de hadde satt meg frem 8 dager om det ikke var prøverør... i mitt hode er jeg veldig ferdig med å være gravid nå.. Prøvd alle triks i boken for å få igang fødsel.. Sterk mat, sex, knebøy, masse hardt arbeid i hus og hage... ikke noe som har funket så langt...
 
11 dager igjen her.:chicken: Lei av å ha vondter i bekken og lyske. Synes hun kan komme nå! :HeartbigredØnsker å starte hverdagen som 2barnsmamma og bli litt mobil igjen:shy::shy:
 
Nesten fire uker til termin her, og jeg regner med at jeg kommer til å gå over termin før lille kommer. Kjenner jeg begynner å bli litt lei av å være gravid samtidig som jeg må prøve å nyte den siste tiden uten barn. Gleder meg veldig :)
 
5 dager over i dag.. vært på trivselskontroll og alt var fint. Skal inn igjen om 2 dager så spent på hva som skjer.
Kjenner igjen det med og være tung og bekken plager
 
Back
Topp