Snart sommer?

bergliotte

Elsker forumet
Endelig begynner det å smelte her. SKikkelig deilig! Våren er i gang og vi blir så glad!

Hehe...i går kveld var vi på første kurskveld på vår vei mot båtførerbeviset.....og da er det ikke så lenge til sommeren!!

Hvordan går det med vårstemninga deres? Klare for store gravidmager i sommer??

Vår ja

Var på shopping i går (i mammaklær avdelingen *glise*) og kjøpte bare vårlige/sommerlige klær og drømte meg bort i tanken på sol og 15 pluss grader [:D]

Ikke lenge til nå, og jeg gleder meg! [:D]

Tror det en helt fantastisk vår/sommer (selv om det blir tungt/varmt/vann i kroppen/vondt i ryggen)
Selv om det!

Så tror jeg det blir fantastisk [:D]

vår? hvor?[8|]

[8D] her SNØR det!!!! og ikke bare litt[8D] glad jeg ikke skal ut i dag[:)]

men ja, jeg gleder meg til det blir vår/sommer[:)] gikk gravid på samme tida sist, og det var deilig[:D]

Her er vi nok veldig langt unna sommer gitt[:)]  Hadde et par dager med regn der det så ut som om snøen skulle forsvinne, men nå snør det for fullt igjen. Og det er egentlig helt greit, jeg er så kvalm om dagene, at når det er slikt vær er det godt å kunne sitte inne med god samvittighet[:)]

Jeg er nok veldig glad i vinteren, men blir godt med sommer nå ja. Satser bare på at det blir en varm sommer, og ikke en kald en slik det er spådd[:-]

Gleder meg til å vise frem mage[:D]

Hmm...lite med sommer her...det bare snør, og snør... kommet en halvmeter bare det siste døgnet[&:]
Men gleder meg veldig til sommeren, for jeg har tenkt å føde da[:)]

Her er det vår så det holder [:D] Helt grønt, krokuser på bakken og knallblå himmel med masse masse god sol [:D][:D]

Akkurat nå er ikke england sååå ille [8D]

Gleder meg til å gå gravid om sommeren :D

også kommer ikke akkurat tiden til å gå treigt heller... sommeren går jo så fort... om jeg hadde vært gravid over vinteren så hadde det vært som å være gravid i 3år for meg...

Blir en helt ny tid å gå gravid på for meg, hvertfall med mage. Har barn født i feb og april, og har vært mer vant til å pakke inn magen. Blir deilig med få og lette plagg!
Håper temperaturen blir fint behagelig!
Og noe jeg ikke har tenkt på er at tida kan komme til å gå fortere på sommeren!!

Eneste er at sommeren er en mye mer aktid tid både sosialt og fysisk, noe som kan være kjipt med bekkenløsninga. Hvertfall for meg som er vant til båtliv og svaberg!! (lengter visst litt jeg[:D])

Ser veldig fram til at snøen takker for seg og forsvinner!!! [:D] Og varmen dukker opp!!!
Har faktisk våkner til fuglekvittring noen morninger nå!!! [:D] det er vel et godt tegn!!!  [;)]

Her er det hvitt!!!! Men det smelter fort nå, det renner rett og slett fra hustaket[:D] Båtførerbevis har kjæresten nettopp tatt, selv har jeg så mye med jobb nå, så jeg får heller vente, det holder jo egentlig at han har det...

Nå er hvertfall formen virkelig mye bedre, tror ikke jeg er en av de som spyr gjennom hele svangerskapet lenger, så her blir det nok sommerferie på seilbåten.... Gleder meg!!!

ORIGINAL: bergliotte

Blir en helt ny tid å gå gravid på for meg, hvertfall med mage. Har barn født i feb og april, og har vært mer vant til å pakke inn magen. Blir deilig med få og lette plagg!
Håper temperaturen blir fint behagelig!
Og noe jeg ikke har tenkt på er at tida kan komme til å gå fortere på sommeren!!

Eneste er at sommeren er en mye mer aktid tid både sosialt og fysisk, noe som kan være kjipt med bekkenløsninga. Hvertfall for meg som er vant til båtliv og svaberg!! (lengter visst litt jeg[:D])

Åååååå, båtliiiv! Gleder meg! Ingenting er som å være på sjøen om sommeren [:D]

Back
Topp