Snart Oslotreff

Fru Riskorn

Forumet er livet

Bare fire dager igjen nå[:D][:D]

Hvem blir med?
Fru Oreo
Thille
MorraTeFreja
Bompeliten
to*gull
bente:
Kariar
Perlemor til to
*Madeleine*
Elise
Lissie
Lillegumpen

Hvem blir kanskje med?
Ariana

Sånn halvveis bindende påmelding? Litt dumt for oss som betaler noen tusenlapper for reise og hotell hvis plutselig ingen dukker opp[;)]

^
Denne er til Ariana sånn at hun blir med

Har veldig lyst! MEN....må nok stå over denne gangen! Håper det blir et treff igjen!

Jesper og jeg kommer!!!!! [:D]

Litt usikkert her enda er eg redd....[&:][&:]

ORIGINAL: Ariana

Klarte du å stå imot Hello Kittyen min?

ORIGINAL: Fru Oreo

ORIGINAL: Ariana

Klarte du å stå imot Hello Kittyen min?

Haha, du er nå søt er du...
Tror nesten det var et hint om shopping tid snart? [8|][:D][:D]

Vi kommer og![:D][;)]

vi er bokka inn hos lillebror så vi kommer!!![:D]

gleder meg veldig, men er fryktelig spent altså... kommer sikkert til å være litt sjenert til å begynne med og da er jeg veldig babblete!!!

ORIGINAL: Perlemor til to

gleder meg veldig, men er fryktelig spent altså... kommer sikkert til å være litt sjenert til å begynne med og da er jeg veldig babblete!!!

Du kommer nok til å drukne i mengden (les meg)[:D]

Håper forresten Elise kommer. Hun ville jo det skrev hun. Og Madelein og Dyrset...

Håper forresten Elise kommer. Hun ville jo det skrev hun. Og Madelein og Dyrset...

Jeg kommer[:)]

Jeg har kjempelyst!!! Men det er litt skummelt å reise aleine[:D] Satser på at jeg kommer likevel... 2 gull hopper du på toget i sarpsborg eller blir det bilkjøring på deg, for du kommer sant?

hvor og når var det det skal være? neste lørdag (25.8) ja? men hvilket klokkeslett og sted?

ORIGINAL: ^Elise^

Jeg har kjempelyst!!! Men det er litt skummelt å reise aleine[:D] Satser på at jeg kommer likevel... 2 gull hopper du på toget i sarpsborg eller blir det bilkjøring på deg, for du kommer sant?

Elise, det går fint! Jeg kommer helt fra Bergen alene. Dvs jeg satser på å få med meg Ariana på turen... Synes også det var ganske skummelt første gang, men det var virkelig verdt det!!! Håper i alle fall at du tør! *To gull* kommer hjme fra ferie i dag. Jeg vet i alle fall at hun kommer på treffet...

åååh jeg gruer meg og en masse, men gleder meg mest. men jeg gruer meg, gleder meg gruer meg gleder meg... ååååh... eeeeheee... off....

Neida det skal bli kjempeartig å møte dere, men litt skummelt og!![;)]

Godt det er flere da![:)] Jeg kommer....  I think.... [&:][:D][:D][:D]
Ariana må du få med deg Fru Oreo. Skal ikke mannen være med likevel? Mener å huske dere bestilte weekend i oslo?

Joda, mannen er med. Vi avbestilte wekend og bestilte fly frem og tilbake på en dag. Blir for mye tull med søvnen for Marie nå! Nå har hun hatt to våkennetter på en uke. Det GÅR bare ikke når jeg går i jobb... Mannen skal ikke være med på treff da[;)] Han har egne ærend.

Får jeg være med???

OI[:D] mi blir mange!![:D]

Back
Topp