snart opprop? :P

Mange dager har dere igjen til termin da damer? Her gikk det brått opp for meg at det bare er 39 dager igjen! :O

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Jeg ruger. Begynner å modnes tror jeg men det tar jo noen uker det :)

53 dager igjen :)

fra app'en

49 dager igjen

Er her fortsatt og har ca 52 dagar til termin - men har kan det gå raskt :P

Jeg ruger fortsatt, men håper å snart få hilse på lille-pia vår. Er i uke 34 nå med 6 uker igjen. Wohoo!!

Her ruges det! Er egentlig dritt lei :) 57 dager igjen! Håper jeg ikke må gå overtid..

Blir spennende den 9 Jan for å se om de setter en dato på riksen som vi skal møte vesla :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

57 dager igjen. Merker jeg blir deprimert av å telle dager. Fortsatt lenge til! :( :(

42 dager til termin! 10.jan blir det ny UL for å kontrollere om "mini" fremdeles er en gigant-baby og ligger i seteleie, så da får vi muligens vite en dato for når vi får møte han :) ikke at det er KS jeg håper på da, men vil ikke ha setefødsel heller :(

Ruger som bare det,ikke litt murringer engang.Termin 12,men går vel ti dager over denne gangen også om hun ikke vokser mega mye siste ukene nå:-)

50 dager igjen!

60 dager igjen:cool: men liker best og telle uker:rolleyes: 8 uker og 4 dager.. Høres mye bedre ut:smiley-bounce013
Gruer meg til å bli enda større. Han klemmer nok på blære om natten allerede;)

50 dager igjen til termin her :-) Gleder meg til jeg kan si det er 4 uker igjen, da kan skuldrene senkes. Det ER jo ikke lenge igjen nå da damer... Syntes ikke det er sååå lenge siden det var over 100 dager igjen å jeg trodde jeg aldri kom til å bli ferdig :p SISTE innspurt og POSITIVE tanker <3 flinke er vi <3

Back
Topp