Snart min tur ;)

Solis*

Glad i forumet
Kanskje ikke så mange som har lagt merke til meg her inne, men er stort sett innom daglig. Siden vi nå har fått så flott forum for oss gravide og nybakte mødre, tenkte jeg å skrive litt. Har skrevet mest på termin forum etter jeg ble gravid, av de samme grunnene som ble lagt til grunn for forumet.

Idag er det en måned igjen til termin og jeg gleder meg skikkelig. Er så spent på hvordan den lille jenta mi ser ut. Har fått god oppfølging dette svangerskapet så jeg har sett henne på UL mange ganger. Litt spent på fødselen også, siden jeg tok ks sist. Ja det er mye som svirrer i hodet mitt nå, men mest av alt gleder vi oss enormt mye. Den kommende storebror er kjempe flink å hjelpe meg hvis jeg er litt sliten og koser masse med magen. Snakker strengt men mildt til lillesøs og sier at nå må hun være snill med mamma og ikke sparke så mye. Han er bare så søt.
Ellers har jeg hatt ett greit svangerskap. Noen plager må man jo bare regne med, men jeg skal ikke klage. Begynner å bli tungt nå med den store magen og det er noe nytt for meg. Fødte i uke 30 sist, så jeg kom ikke så langt som dette. Heldigvis er det meste gjort så nå er det bare å slappe av og kose seg den siste tiden.

Dere må kose dere alle sammen enten det er med deres voksende mage eller søte små[;)]

Da nærmer det seg Solis*, bare 1 mnd til termin!! [;)] Ikke lenge til dere får hilse på lille jenta deres nå da, så spennende [:)] Masse lykke til!

ORIGINAL: Lille Mille

Da nærmer det seg Solis*, bare 1 mnd til termin!! [;)] Ikke lenge til dere får hilse på lille jenta deres nå da, så spennende [:)] Masse lykke til!

[:D]

Takk alle tre. Det jo ganske spennende dager for dere også.

Lillemille: Endelig er det snart din tur. Du har ventet lenge nå. Masse lykke til med eggene dine, skal se ett av de er gull egget.

ElinR: Spennende første gang man skal la de smake noe nytt. Tenk at hun allerde er 4 mnd, ja tiden flyr med disse små så dere må kose dere skikkelig.

Tullemor79: Så bra alt så bra ut på ul. Så spennende med tvillinger, du skal se de klorer seg fast begge to. Krysser fingrene for neste ul!

Hey, så spennende. Nå er det virkelig ikke lenge igjen. [:)][:)][:)]
Masse masse lykke til.

Berre 1 mnd igjen!! Denna tida er virkelig spennande[:D]

Så herlig storebror er då Tru om han blir litt sjalu[;)] Virker som ein veldig flinke gutt som passer på mammen sin[:)][:)][:)]

Masse lykke til, håper du får en flott fødsel [:D][:D][:D]

Back
Topp