Snart min tur???:-)

Da kunne jeg ikke vente med å kjøpe en sikrere test enn disse strimlene. Er på rd 9 idag. Og har testet negativt etter pisitive tester. Så hvis dette er hcg fra el-sprøyte så er det veldig rart....
 

Vedlegg

  • 1413970659983.jpg
    1413970659983.jpg
    30 KB · Visninger: 74
Da kunne jeg ikke vente med å kjøpe en sikrere test enn disse strimlene. Er på rd 9 idag. Og har testet negativt etter pisitive tester. Så hvis dette er hcg fra el-sprøyte så er det veldig rart....

Jeg postet dette bildet med en gang testen var tatt. Og etterpå, men før det hadde gått 10 min var streken veldig tydelig. Men ikke fullt så sterk som jeg håper den blir påfølgende dager :) men jeg synes det er så rart at strimmeltestene er så svake når denne er sterkere!! Noen som har erfaringer med det??
 
Gosj.. da var denne dagen over. Er spent på om test er sterkere imorgen..

Igår da jeg hadde lagt meg ble jeg veldig svimmel, fikk en kald og varm føkelse i kroppen. Ble kvalm og vassete i munnen. Jeg trodde jeg skulle kaste opp, men det gikk heldigvis over. Og jeg er aldri kvalm ellers! Har hatt lett, men tung hodepine et par dager også. Noe smått stikking i mageregionen i hele dag i perioder, også litt på sidene.
Har også typisk mensfølelse, så blir spennende å se!

Ellers er jeg positiv etter siste test, mn slipper ikke jubelen løs før positiv test på selve testdag :)
 
Dette høres jo veldig lovende ut!! :) Lov til å trekke litt på smilebåndet nå :)
 
Ny strimmeltest tidlig imorges. Den var veldig svak. Men sterkere en de andre strimmeltestene, og streken kom ganske fort. Men hadde håpet på sterkere idag.
Tenkte å "spare" clearbluen til testdag. Men sambo skjønte ikke hvorfor jeg ikke tok den.
Han sier han ikke stoler på disse strimlene!

Men er de like bra og pålitelige som stavene??
 
Jeg klarte å lure ut litt til, clearbluen et mye sterkere enn strimmel, slik som igår. Rart!
Krysset er ikke sterkere idag, synes det også var rart.
 
Jeg klarte å lure ut litt til, clearbluen et mye sterkere enn strimmel, slik som igår. Rart!
Krysset er ikke sterkere idag, synes det også var rart.

Clearbluen er egentlig lik den igår. Jeg blir veldig skrullete av dette her. Forstår ingenting.
Nå som jeg sammenligner strimler som er tatt 3 dager på rad så ser jeg at de er blitt sterkere for hver dag. Men ikke så sterk og tydelig som jeg hadde håpt. Kan stigningen være så treig??
 
Clearbluen er egentlig lik den igår. Jeg blir veldig skrullete av dette her. Forstår ingenting.
Nå som jeg sammenligner strimler som er tatt 3 dager på rad så ser jeg at de er blitt sterkere for hver dag. Men ikke så sterk og tydelig som jeg hadde håpt. Kan stigningen være så treig??
Stigningen kan være litt treg ja...var det på meg. Tok en del dager før jeg så den ble betydelige sterkere. mer enn tre dager.
 
Ser tydelig at det har steget på strimlene. Nå har jeg tatt to hver dag i 4 dager. På bilde vises det dårlig. Men jeg ser det er forskjell her. Clearblue testen idag er svakere enn igår. Men den sterke streken på den igår kom ikke før flere timer. Idag har den vært lik hele tiden.
 

Vedlegg

  • 1414055225626.jpg
    1414055225626.jpg
    58,5 KB · Visninger: 68
  • 1414055312150.jpg
    1414055312150.jpg
    61,9 KB · Visninger: 75
Rd 10 :)

Har tatt tester noen dager nå som dere ser. Noe stigning er det når jeg sammenligner alle. Noen er sterkere på em mens noen er det på morgenen.
Idag har jeg kjent en del stikkinger, mest på venstre side. Den kommer og går, varer 5-10 min hver gang! :-/ er det normalt? Flere som har kjent dette???
er nervøs for at mensen skal komme og at dette er kjemisk.
Men jeg tenker at strek er strek, og så lenge de ikke blir svakere og mensen holder seg unna har dette gått riktig vei for oss:) skal ta nu CB i morgen tenker jeg. Så skal jeg vente til mandag før siste test. (Håper jeg klarer å la vær å teste hver dag)!!
Er det bare meg som er så gær'n med tanke på slik galskap med testing??!!!

Er jo helt umulig å holde seg unna de!!
 
Ånei. Svake mensmurringer og vond korsrygg.. veldig menssymptomer for meg det. Pluss hodepine noen dager..
 
Mens er ikke kommet, murringa er borte. Har litt småstikking av og til. Men det er helt greit.
Ny test idag, en annen type stavtest. Streken er tydeligere enn krysset igår, men siden det er en annen type er det vanskelig å se hvor sterkere den er blitt.
Nå tror jeg at det går riktige veien igjen :)
 
Har ingen symptomer på graviditet så vidt jeg merker.
Muligens litt mer lettopprørt enn vanlig, noe ekkel form( tung i hodet, urvin i magen) men det er jo også normalt uten at man er gravid. Kjenner meg litt støl eller småstiv på sidene og av og til i korsryggen også.

Tok en test til, samme type som den i morges (type docmorris).
Likte ikke den typen så godt egentlig.
Nå skal jeg vente til mandag :)

Testen isted var blitt sterkere, men savner fortsatt den kjempesterke streken. Men den kommer :-D
 

Vedlegg

  • 1414164541281.jpg
    1414164541281.jpg
    37 KB · Visninger: 74
Så fantastisk! :) Har du gjort mange forsøk tidligere?
 
Ja, håper den sitter :)

Dette er første forsøk :)
Men har igrunn gjort en god del forsøk hjemme en stund før da;-) selv om vi visste det mest sansynlig aldri ville gå på egenhånd.
Men man lever jo selfølgelig i håpet :-D
 
Lillesøstera mi var innom meg igpr. Og hun hadde kjøpt en 2pk med clearblue +.
Jeg hadde fortalt at jeg ikke skulle handle mer før mandagen. Men hun var så spent og ville jeg skulle ta en i helga å, sånn for å sammenligne :)

Å jaggu meg har den blitt mye sterkere. Kanskje den er enda sterkere og klarere på mandag også;-) er litt glad nå ;-)
 

Vedlegg

  • 1414218602940.jpg
    1414218602940.jpg
    35,5 KB · Visninger: 77
Back
Topp