Snart min tur :D

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Etter to omganger med sengekos igår kveld fikk jeg Kynnere regelmessig.. 24 timer senere med Kynnere ringte jeg føden og fikk komme inn på sjekk. Kom nettopp hjem derifra nå :) Kynnere var visst rier, og jeg var 3 cm :D hun bøyde og tøyde litt og syntes jeg var fryktelig moden og sa at baby blir det definitivt i helga :D fikk tilbud om å bli der siden hun trodde det at hun rota rundt ville gi go effekt i løpet av kvelden, men siden vi bare bor 15 min unna sykehuset dro vi hjem for å prøve hvile litt.

spennende å se om det tar seg opp videre nå :D blør en del etter hun var inni der, men det var visst normalt :p

Yay, baby on it's way:D
Lykke til♡

Lykke til :)

Hurra :-D Lykke til!!!

Status: tok smertestillende jeg fikk med hjem fra føden og sov okei noen timer. Føles ut som ting har dabbet litt av.. Latensfasen er treeeeig :p fortsatt rier men de tar seg ikke opp og kommer litt uregelmessig så sikkert ikke så mye endring der nede :p blør fortsatt så får bare ta tiden til gode <3

Åh, lykke til!! Litt seigpining, men det tar seg sikkert opp igjen nå når dagen er i gang. Snart baby! Snart ikke gravid!!!

Ikke noe nytt enda ! Blør en del, men ikke hatt rier siden i natt, bare nedpress og murringer ... Får prøve starte dagen litt, så hjelper det kanskje komme seg litt i bevegelse :D

Back
Topp