snart mamma!!!

millemax

Glad i forumet
da har jeg snakket med jordmora mi, har hatt så sinnsykt vondt i magen de siste 4dagene, kraftige mennssmerter og kramper i ryggen, sterke kynnere og babyen presser konstant....så fikk beskjed av hun om og ringe sykehuset, for skulle ikke se bort ifra at noe var på gang nå...
ringte da selvsagt sykehuset og fikk beskjed om blir det flere rier og kraftigere kramper de nermeste dagene nå, så er det ant fødselen som er igang!

er det som jordmora mi sa, og at det ant var noe på gang nå, så var jeg mamma om ikke lenge[:D][:D]

måtte bare dele dette med dere, kjenner jeg ble litt overasket nå, for enda så lei jeg er, så virker det så fjernt!

så koselig.. håper den kommer ut snart og at alt går bra[:)] lykke til..

Det må være utrolig deilig å høre at du strax er ved veis ende og målet er nådd! Lykke til[:)]

Så spennende[:D] Har du sladrevenn her inne, så vi får høre noe ettersom ting skjer eller?

Lykke til værtfall[:)] Og nyt siste tiden med liv i magen nå[;)]

[:D][:D]iløpet av helgen er du vel blitt mamma da[:D][:D]
lykke til

Ja, det er kjemperart når det går opp for en at "nå er det faktisk like før!!"
Spennende! Masse lykke til!

Så spennende da[;)] Da blir du nok mamma snart tenker jeg[:D]

Så spennende!!

Du får holde oss oppdatert [:D]

Masse lykke til, er nok ikke lenge til du får hilse på lille jenta di da[:)]

å så gøy millemax[:D]
får håpe det ikke står om mange dagene nå..
ønsker deg masse lykke til. [:)]

Får håpe det skjer noe snart da!!

Lykke til millemax[:D]

Så spennende!! Fin mage du har forresten[:)]

tusen takk for det jenter[:D][:D]

har blitt mye verre med sammentrekkningene og ryggsmertene nå de siste timenen...skal på cafe med ei vennine nå i håp om at smertene roer seg litt..da kan de heller komme tilbake når ting setter igang for fult, for dette er ikke godt!!!

Vil også bare ønske deg masse lykke til! Du er heldig!!! Snart er du mamma.

Back
Topp