Snart klar for skjult forum?

Forumansvarlig

Elsker forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Jeg ha sett at dere har bikket 5000 innlegg, og dermed kvalifiserer til å få skjult gruppe. Det jeg trenger fra dere er en tilgangsansvarlig og navnet på den skjulte gruppen. Ser dere har avstemning på navn, så dette er nok snart avgjort :-) Den tilgangsansvarlige er den som melder fra til moderator/forumansvarlig om hvem som kvalifiserer til å være med i skjult gruppe, eventuelt skal fjernes igjen. Når disse tingene er klar, lager jeg den skjulte gruppen.:-)

Jeg ha sett at dere har bikket 5000 innlegg, og dermed kvalifiserer til å få skjult gruppe. Det jeg trenger fra dere er en tilgangsansvarlig og navnet på den skjulte gruppen. Ser dere har avstemning på navn, så dette er nok snart avgjort :) Den tilgangsansvarlige er den som melder fra til moderator/forumansvarlig om hvem som kvalifiserer til å være med i skjult gruppe, eventuelt skal fjernes igjen. Når disse tingene er klar, lager jeg den skjulte gruppen.:)
Tilgangsansvarlig blir vel meg da, @Frøken_ har også meldt seg hvis det trengs :)
Navn blir Aprilspirene 2023 helst med pastellgul farge hvis mulig :)

Tilgangsansvarlig blir vel meg da, @Frøken_ har også meldt seg hvis det trengs :)
Navn blir Aprilspirene 2023 helst med pastellgul farge hvis mulig :)

Skal jeg ta bare deg som tilgangsansvarlig først, Smågoth? Og legge @Frøken_ til hvis det blir behov?

Back
Topp