Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke helt troen, men det har jeg vel egentlig aldri. Tror det er en forsvarsmekanisme jeg har for å beskytte meg selv, men det hjelper jo ikke det når jeg da heller sørger hver PP... Vet at det ennå er tidlig, men forrige gang spiren satt fikk jeg positiv test 8 dpo, så føler jo at løpet er kjørt når jeg i dag har fått negative tester. Bare dumt å låse seg så fast når de aller færreste får positiv test så tidlig. Synes dpo dagene fra 6 og utover er svært slitsomme, føler ikke at jeg tenker på noe annet enn testing, graviditet og baby. Samboer prøver å motivere meg, men det er ikke så lett. Ble positivt overrasket i dag når jeg sa til han at det må være deilig å være mann og ikke tenke noe over alt dette under prøving, og da sa han at han er jo selvfølgelig spent han også og har jo full koll på hvor i dpo land jeg er. Det var hyggelig, følte leg pultselig ikke så alene om det i hjemmet vårt. Han fulgte opp med å si at han gjerne kommer inni meg flere ganger og da måtte jeg le litt
Ellers ble jeg veldig negativ i går da tempen min droppet flere dager på rad, men i dag gikk den plutselig opp igjen. Begynte å lure på om det kan være festedipp da 8 dpo? Jeg skjønner dessverre lite av denne temp charten og skulle ønske det var flere her inne som var gode på å lese charts, men tiden vil vise
Da kom TR og jeg ble ikke gravid forrige syklus heller. Ikke så mye som en skyggestrek engang denne runden. Krysser alt jeg har for at den sitter denne PP da vi i oktober reiser med barn og besteforeldre til USA på roadtrip mens jeg har eggløsning.. Samboer har heller ikke lyst på julibarn så tror ikke jeg får han med på prøving den måneden uansett. Virker veldig lenge å skulle vente to mnd til, så nå må det bare gå! En liten artig ting denne syklusen er at to forskjellige fertilityreadings på Etsy mente at vi kom til å unnfange i september, så det blir gøy å se om det stemmer. Det stemte på førstemann Denne syklusen her skal jeg også tempe, men kommer til å tempe vaginalt i stede for rektalt. Ellers skal vi prøve så godt det lar seg gjøre å spise minimalt med sukker og være flinke med mat/væske inntak. Er jo verdt et forsøk