Snart juli og termin for dere :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Går jo greit og må sy ferdig tilbehøret til senga først, siden de to siste dagene ble uforberedt ferieklubb jobbing og jeg ikke rakk det i dag. Men vil møte babyen min nå, og mini er hjertlig velkommen når som helst:D
Fortsatt 19 dager til termin da...

Jeg er pottelei og kan gjerne få han i natt for min del ;) er utålmodig og har mye smerter og ubehageligheter så vil gjerne blir ferdig!

Jeg merker at nå, bare siste dagen, er jeg utrolig klar for å møte henne! Jeg sover helt vanvittig dårlig/lite om nettene og det tar all energi. Ikke at å ha en nyfødt i hus byr på så mye søvn, men da er ikke magen i veien i hvert fall.. Hun kan godt komme til helgen! :) i dag er det 12 dager til termin..

For min del går det greit, 4 uker igjen i morgen til termin og er i forholdsvis god form.
Gleder meg til å starte permisjonen neste onsdag og gjøre leiligheten klar til mini ;)

Ei uke til termin i dag, og merker knapt noen forskjell mellom nå og da jeg var 4 måneder på vei :P Magen har jo selvfølgelig blitt større da, så jeg bumper stadig vekk inn i dører osv! Jeg gleder meg jo til hun kommer, men har ikke kjent på noe utålmodighet enda.. Håper den drøyer til termin, i alle fall :) Men babyen er velkommen når hun vil, alt av praktiske ting er jo klart :)

Har 10 dager til termin og er ekstremt utålmodig... Tror det har mye å gjøre med at jeg hele tiden har blitt fortalt at jeg kommer til å føde for tidlig fordi både min mor, mormor og oldemor gjorde det! Ingen tegn til baby! Vil bli ferdig nå :o

I underkant av 3uker til termin. Jeg er kjempe lei! Og har vert det lenge. Mye vondt og sover veldig lite. Så jeg er veldig klar for å møte prinsessa mi <3 ikke fullt så klar for fødselen ;-)

18 dager til termin, å jeg er dritt lei :P
Syns det kan skje noe snart jeg :P

Fikk baby 14 dager før og hadde ikke verken pakket fødebag eller montert sengen så det ble ett ekstremt kaos..vet fremdeles ikke hva klær jeg har til prinsessa ;) Lykke til alle sammen☺☺

• Liker
Reactions: H&H
Akkurat en mnd i dag til termin og jeg vil bli ferdig! Helst nå med en gang:) er så varmt og kroppen er døds tung. Savner en god nattesøvn hvor man våkner uten vondt overalt og fortsatt hoven både her og der. At folk for flere enn 1 baby det skjønner jeg ikke;P gleder meg bare mer og mer til å møte lille mann;)

Termin19 juli men han kan komme NÅ :p lei av å kaste opp, lei av å ikke kunne gå mer enn 10 skritt pga bekkenet, lei av å veie 40 kilo mer enn før jeg ble gravid, lei av å ikke få sove om natta :p

Her kom prinsessen 2 1/2 uke før :) så ble en liten juni jente dette her. Hadde ikke pakket ferdig fødebagen, så var på barsel uten sokker og genser :p men men! Vi klarte oss ;)

Jeg for min del er ganske lei nå. Jeg fikk påvist mild svangerskapsforgiftning i går og har vært veldig sliten i kroppen i en mnds tid nå. Er i tillegg vanvittig hoven i hele kroppen og kan ikke gå med hverken sko eller klokke :( Savner å bevege meg som normalt.

Termin om en uke, er ganske lei nå. Har ikke vært så mye ute av huset den siste uken. Det er tungt og vondt å gå pga. kynnere, og jeg sover dårlig om natten og er veldig trøtt om dagen. Alt er klart, så det er bare å komme! Samtidig er det godt å hvile litt og ha litt egentid før babyen kommer... Har en følelse av at jeg kan gå over tiden!

20 dager til termin og er nå ganske klar for å få lillesøster ut♡ vannet er begynt å komme for fullt og med senebetennelse og carpal tunnelsyndrom I begge hender blir det dårlig med kvalitet søvn... Men Koser meg enda med magen selvom det sliter på nå ;)

Termin den 11. Juli:) er ikke lei, men er veldig spent på lille jenta nå:) synes det er tungt og vondt å bevege seg, men det går greit:)skulle gjerne nytt dagene på stranda, men det er for varmt hehe

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig etter å treffe henne :) 30 dager til termin, men siden frøkna er i sete, får vi treffe henne før den tid ;)

Var kjempeklar for bli ferdig og få en lettere hverdag bekkenmessig, og en mage som ikke er gedigen. Men kjenner nå som jeg har fått dato for et plutselig ks, at jeg kommer virkelig til å savne magen og sparkene! :O :)

Back
Topp