Snart jul!!

Mesaana

Forumet er livet
Etter dusjen i dag så tok jeg på meg en parfyme jeg fikk med pusen min i fjor (jeg har bursdag 1.nov)
Og den lukta minnet meg sånn om jul. Så jeg har gått og gleda meg i hele dag. Spurte samboeren om han kunne finne fram julepynten så jeg kunne begynner og planlegge pyntingen. Han syns selvf det var tåplig og fikk roa meg litt da.

Men jeg fikk skire ei liste med de som skal ha julegaver og i helga skal vi ut i skogen til pappa og finne oss et juletre!!

Jeg må bare si!!! Hallo!!! Slapp av da!!! Kommer jo til å bli lei jula før den i det hele tatt har begynt!!!
Her blir det ikke noe julestemning før snøen ligger!!! Og ikke orker jeg å tenke på den stressende jula heller!!!

Hehe, jeg er sikkert klar for og sprekke når det er jul da. Men jeg går og gleder meg til snøen oxo, og jeg hater snø!!!
Men neste vinter, altso den ikke den som begynner i år. Da skal jeg og junior ut og ake i små bakker, er litt pysete av meg[:D]

Men den kvleden det er snø, så skal jeg ha ny bakte boller og en kopp kakao også skal jeg sitter og chatte her og se at snøen laver ned.[:)]

Hehe, tror hormonen gjør mer med oss en og gi oss rare matlyster og humørsvingninger.

Jeg syns snø er så godt å ha på vinteren!!! Det lyser så godt opp og det blir så stille når det snør!!!
Hater å bo sørpå om vinteren!!! Er egentlig sørfra, men nå bor jeg i snøens mekka!!! Nordnorge!!

Søt liten nisse det der!!!

Å jeg rett å slett jula!ELSKER alt med jula...lukta, pynt, gaver, mat, glede, sanger, baking, handling, barnelatter/forventningene, putti putti plott..ja hele sulamitten...Digger Digger Digger den tiden! Favoritt årstiden min..kjenner at nå som høsten kommer begynner det å krible litt.

For ikke å snakke om avdents tiden

Drømme Drømme....hmmm!

Kathrine

Tobias 8 år

[:D][:D][:D]

Back
Topp