snart jul...

Mange som er godt i gang skjønner jeg! Her begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe til hvem. Fant noen fine venninnegaver på salg i sommer :) Ellers er resten på tenkestadiet. Men må finne frem adventstingene og se om noe trengs! Elsker jula!
jula er den beste tida, helt klart :)

På lørdag er det lefsebaking.
1 søndag i advent pynter jeg hus og tre. Da er det også juleverksted. 2 søndag i advent er det julebingo og lussekatthelg. Så er det julekaker 3 søndag i advent :)

På lørdag er det lefsebaking.
1 søndag i advent pynter jeg hus og tre. Da er det også juleverksted. 2 søndag i advent er det julebingo og lussekatthelg. Så er det julekaker 3 søndag i advent :)
så koselig :)

Lurer på om jeg skal lage en liten julekalender til søstern min i år. Bare små ting på sånn rundt 20,- per dag. Kan jo ha noen dager billigere og noen litt dyrere da. Noen som har forslag til gaver? :) hun er travel småbarnsmamma på litt under 30 år.

Lurer på om jeg skal lage en liten julekalender til søstern min i år. Bare små ting på sånn rundt 20,- per dag. Kan jo ha noen dager billigere og noen litt dyrere da. Noen som har forslag til gaver? :) hun er travel småbarnsmamma på litt under 30 år.
Så koselig:) Lypsyl, hårstrikk, hårklemmer, kremer/såper (selger blandt annet billige og gode på Boots apotek), sjokolade, tyggis, ansiktsmaske. Det jeg kommer på nå:)

Her i huset har vi adventskalender alle mann, men mini får ikke i år :) En liten godter daglig, som de små smartiseskene, maom, kjærlighet på pinne, kinderegg, enslige toblerone osv. Synes det er litt kos :)

Her starter pyntingen i løpet av denne uken, kanskje til helgen =)

Skal vel bake litt også både pepperkaker og litt annet snask :)
(neste uke kanskje)

Her starter pyntingen i løpet av denne uken, kanskje til helgen =)

Skal vel bake litt også både pepperkaker og litt annet snask :)
(neste uke kanskje)
til helga kanskje ;) blir hvertfall advent til søndag her :) Jeg lagde en mini pepperkakedeig (hadde ikke ingredienser) bare for å få en julefeeling hehe ;)

AAAAAAARGHH!!! Klarer ikke å lokalisere adventskalenderen til han på snart 5 ( som bestemor har brodert, så litt viktig at den er fremme). Fillern altså.....

Her kommer mormor for å passe lillebror i morgen, så dropper storebror barnehagen og baker pepperkaker sammen med mamma! Det blir koselig det!! :-)

AAAAAAARGHH!!! Klarer ikke å lokalisere adventskalenderen til han på snart 5 ( som bestemor har brodert, så litt viktig at den er fremme). Fillern altså.....

Her kommer mormor for å passe lillebror i morgen, så dropper storebror barnehagen og baker pepperkaker sammen med mamma! Det blir koselig det!! :)
Så koselig, med baking :) barna trenger noen fridager de også :) Syns det er bedre å ha hele dagen fri enn å stresse med å gjøre ting på ettermiddagen, da alle er trøtte og slitne :) Lykke til med leting av adventskalender, håper du finner den :)

Back
Topp