Snart jobbstart :o

Venterpånr.2

Forelsket i forumet
*MIA*
wææ! 10 dager igjen til jeg begynner å jobbe. Veldig trist å tenke på at permisjonen straks er over. På en måte så føler jeg meg klar for å jobbe igjen, men gruer meg veldig til å være så mye borte fra gullet mitt. Jeg drar hjemmenifra litt over 07.00 og er hjemme igjen ca 16.30 og lillegutt legger seg 18.00-18.30
Blir ikke mye tid sammen i ukedagene :(

Noen flere som snart begynner, eller har begynt? Hvordan føler dere det?
 
Skjønner godt at du gruer deg!
Jeg begynner ikke igjen før enn i februar, heldigvis - å ikke 100% engang, så har ikke noe å klage på:p.. Men blir rart for alle det, da har jeg jo gått hjemme i halvannet år:eek:..
Men husker fra storesøster var baby, å jeg starta igjen i jobb når hun var 10mnd syntes jeg det var veldig rart i starten, men gikk seg fort til, å ble vant til den nye hverdagen:).. Jeg jobba ikke fullt da heller, og tok mest kveldsvakter så fikk mye tid sammen uansett da.. Hadde jeg hatt kun dagjobb hadde nok ting vært anderledes..
Men det går forhåpentligvis mye bedre enn du tror! :)
 
Jeg begynner om 2 mnd og 8 dager, og da bare 40% til ut april. Blir rart, men jeg vet også at det blir veldig godt :)
 
Jeg begynner i januar. Må dra 0630, og er hjemme kl 1430 (tar en time ammefri). Med kveldsvaktene blir det vel 1430-2230. Skal bli deilig å se voksene og gjøre noe annet enn baby, men synes det er en hard overgang fra å være sammen med fjerten 24/7 til 16/7 ;P
 
Begynner ikke før slutten av mars, men styggruer meg allerede :-( har absolutt ikke lyst til å reise fra minsten, skjønner ikke hvordan det skal gå for han så lenge uten puppen
 
Begynner heldigvis ikke før februar og da bare 1 dag i uka og annenhver lørdag, så blir det 50% som vanlig fra bhgstart til høsten :)
 
Jeg begynte for snart en måned siden. Men bare 60 %. Jeg jobber tre dager i uken og er hjemme to. Mannen omvendt. Sånn gjør vi det til mai. Så skal vi være hjemme en dag i uka hver (mannen og jeg) til juli og svigermor kommer hit å passer han 3 dager i uken. Så er det ferie før det blir barnehagestart.

Veldig glad for at jeg ikke hadde 100% perm også rett i 100% jobb. Det hadde blitt hardt. Nå har jeg fortsatt to dager i uken med betalt permisjon til han er 1 år. Og jeg får jobbet (som jeg elsker) og vært noe annet enn BARE mamma. Godt for hjernen :p
 
Lyst til å jobbe 60% selv. Baby begynner i Bhg i juni, pappa har perm i mars og til Bhg start. Skulle ønske jeg hadde mammaperm til høsten. Så kunne baby vært 18mnd ved bhg start! Men men...
 
Jeg begynte for snart en måned siden. Men bare 60 %. Jeg jobber tre dager i uken og er hjemme to. Mannen omvendt. Sånn gjør vi det til mai. Så skal vi være hjemme en dag i uka hver (mannen og jeg) til juli og svigermor kommer hit å passer han 3 dager i uken. Så er det ferie før det blir barnehagestart.

Veldig glad for at jeg ikke hadde 100% perm også rett i 100% jobb. Det hadde blitt hardt. Nå har jeg fortsatt to dager i uken med betalt permisjon til han er 1 år. Og jeg får jobbet (som jeg elsker) og vært noe annet enn BARE mamma. Godt for hjernen :p
Vi viste ikke at det gikk ann, så jeg går fra 100% perm til 100% jobb. Og fjerten som er så avhengig av puppen... Ammer fortsatt 6-8 ganger ila døgnet :S
 
Jeg begynte for snart en måned siden. Men bare 60 %. Jeg jobber tre dager i uken og er hjemme to. Mannen omvendt. Sånn gjør vi det til mai. Så skal vi være hjemme en dag i uka hver (mannen og jeg) til juli og svigermor kommer hit å passer han 3 dager i uken. Så er det ferie før det blir barnehagestart.

Veldig glad for at jeg ikke hadde 100% perm også rett i 100% jobb. Det hadde blitt hardt. Nå har jeg fortsatt to dager i uken med betalt permisjon til han er 1 år. Og jeg får jobbet (som jeg elsker) og vært noe annet enn BARE mamma. Godt for hjernen :p
Drømmesituasjon!

Skal jeg gjøre neste gang også:)
 
Det hørtes deilig ut "brødhue" :)
Har begynt å jobbe, og det gikk overraskende greit :D veldig myk start.. Jobbet 2 dager, så var det helg . Så var det jobb igjen på mandag og plutselig var det juleferie. Begynner igjen 5. Januar. Men var godt å ha satt igang med jobbinga. Glad det gikk så bra, var redd jeg kom til å være lei meg hele arbeidsdagen, men var ikke det altså, mannen min sendte meg sånn ca 10 bilder av lillegutt ila dagen, hehe :) så nå har mannen perm til slutten av mars, så tar jeg ferie en uke, og etter det skal bestemoren hans passe han i noen uker før det er bhg start .
 
Back
Topp