Snart jobb start

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Oh hvor han tiden blitt av?? Knapt tre uker til jeg begynner i (ny) jobb, mini begynner i barnehagen om to uker.. det har gått så innmari fort!! Det gikk ikke så fort med storebror?! :p

Gleder meg til å få i gang den nye hverdagen, spent på hvordan det blir å begynne i ny jobb. Er det mange her som allerede har begynt å jobbe igjen? Går det greit? Og går barnet i barnehage eller hjemme med far?

Pappaen her i huset skal ta tre uker perm i sommer når barna har ferie, og resten på nyåret :)
 
Jeg er begynt I ny jobb og jobber ca 30% natt. Har jobbet siden midten av mars. Pappaen er hjemme 50%. Minsten skal ikke begynne I bhg før til august så inntil videre er hun bare hjemme. Det går greit men det er ikke så gøy at mamma må gå på natten når hun er som mest klengete. Er ikke så mye I jobb så det blir ikke å merkes så alt for mye heldigvis. ☺
 
Jobbet i snart 3 uker! Pappaen er hjemme og det har gått veldig fint :) har to timer betalt ammefri da, så er deilig korte dager og jeg får sovet litt når jeg kommer hjem fra jobb siden lillegutt fortsatt vil ha pupp på nattaen :p
 
Jobbet siden påske. Helt ok :) har kun en time ammefri jeg da. Har ikke samvittighet til å ta ut mer ;) det tross at det er behov for ammefri. Men det går greit. Siden babyen sover lite både dg og natt er det egentlig ganske tøft på jobb.. Men samtidig veldig greit. Så summasumarun helt ok :p
 
Første dag i dag. Pappaperm nå! Har gruet meg veldig, men det var veldig trivelig på jobb! Og de har kost seg hjemme også, så dette var ikke så mye å grue seg for. Har en time ammefri, og takk og lov for det, ellers hadde jeg jo knapt sett no til bebisen <3 sliten nå
 
Har jobbet noen dager i uken i over en mnd nå, pappaen er hjemme.. Det er greit å få bruke hodet litt igjen.. Merker jeg setter enda mer pris på dagene jeg har hjemme nå som det ikke er hver dag..
 
Begynte etter påske, har to timer ammefri frem til mai. Det hjelper godt på, har fått en rolig start :) Det går veldig fint å jobbe, litt deilig også, men gruer meg til ammefrien er over :p da blir helgene hellige :)
 
Begynte å jobbe sist uke. Mini begynte i bhg rett etter påske. Pappaen har reisejobb, så jeg er alene mandag morgen til fredag hver uke. Går veldig fint:) Synes det er utrolig godt å ha mini i barnehage
 
Begynte etter påske, har to timer ammefri frem til mai. Det hjelper godt på, har fått en rolig start :) Det går veldig fint å jobbe, litt deilig også, men gruer meg til ammefrien er over :p da blir helgene hellige :)


Glemte å si at pappan har pappaperm frem til midten av juni, da har jeg ferie frem til uka før bhg.start :p
 
Går rett på 100% uten ammefri (ammer jo ikke). Får bare sett mini 3 timer hver dag. Men sånn har pappan hatt det til nå. Likestilling skal vi ha :)
 
Back
Topp