Snart helg....

Attpåklatt82

Gift med forumet
Hva skal dere for noe jenter? Noen planer for helgen? [:)]

Her skal sambo stå opp med rusketrollet mitt så jeg får sovet ut. [:D]
Og på søndag skal vi til Amadeus dyrepark med jobben til sambo. Gleder meg.[:)]

ORIGINAL: *Mirakelimagen*

Så kos med dyrepark!:) skal til i dyreparken i kr.sand i sommer i allefall:)
Vi skal på hundeutstilling og gjøre litt greier hjemme bare[:)]

Dyreparken i Kr.sand er sikkert 1000 ganger bedre. Tenkte vi skulle reise dit når snuppelura her er blitt gammel nok til å skjønne litt av det.[:D]

ORIGINAL: caroaj

Så kos med dyrepark!:) skal til i dyreparken i kr.sand i sommer i allefall:)
Vi skal på hundeutstilling og gjøre litt greier hjemme bare[:)]

Dyreparken i Kr.sand er sikkert 1000 ganger bedre. Tenkte vi skulle reise dit når snuppelura her er blitt gammel nok til å skjønne litt av det.[:D]

Ja er kanskje lurt, trur de har mer igjen for det, for er jo sinnsykt mange inntrykk:) Er bare meg og sambo til nå da, men vi er dær vært år, er fra høyt i nord, og har feriehus ikke langt fra dyreparken, så vi syntes jo det er råååstort dra dit enda[8D]

Jeg har kjempelyst å reise dit for min egen del ja. He he...[:D] Men må vel ofre seg for de små.[8D]

i helgen ska eg jobbe på natt til lørdag, ellers så blir det vel pakking pakking og atter pakking[:D][:D]
har kjøpt hus og flytter inn neste helg[:D][:D]

ORIGINAL: MammaTilMarcusAndre

i helgen ska eg jobbe på natt til lørdag, ellers så blir det vel pakking pakking og atter pakking[:D][:D]
har kjøpt hus og flytter inn neste helg[:D][:D]

Så spennende med hus. [:)] Vi er på husjakt selv, men det vokser ikke på trær her vi bor dessverre. [8D]

i helga skal vi bare slappe av og nyte det fine været :))) grille og kose oss :D
har egentlig ikke no mer planer enn det.. vi får ta det som det kommer.[:)]

jeg også vil til kristiansand dyrepark.. gleder meg til jeg får en liten en som jeg kan skylde på for å dra dit [:D]
eller så hadde jeg dratt dit om jeg var i område for det om [8D]

Dere med fint vær kan godt sende litt hit.[:D]

seeender masse sol og varme til Hedmark [:)]

ORIGINAL: slikkepinn

Dere med fint vær kan godt sende litt hit.[:D]

Sol inne, sol ute, sol i hjertet, sol i sinnet, sol, bare sol. Det var en sånn liten trall som fungerer på samme måte som regndans. [8D]

[:D]Takker for all type sol jeg får.[:)]

blir nok street mee på grdermoen her i gården :P he he og slappe av og bare være med venner :)

Skal i 30-års lag på lørdag. Blir nok avslørt av alle når jeg kjører og ikke skal drikke. Jeg pleier ikke akkurat være avholds på fest..

Jippi!!!!helg!! OG jeg skal faktisk for en gangs skyld på partyyyyy!!![:D][:D][:D]
...åh det hadde jeg glemt!! Ikke noe rødvin? Ikke noe øl?? hmmmm... Lurer på hvordan jeg skal forklare ett party på 60 stk at jeg "kjører.."
hahahahahah

Jeg skal jobbe:(
Og kose meg masse med schæresten<3[:)]

Back
Topp