Snart helg

x1xiza

Glad i forumet
Kan eg håpe? klarer ikkje la vera å tenke på det...har som sagt ikkje fått heilt klare el tester, men har merket det på kroppen..

i går og idag har eg vert uvel, slapp, trøtt ( sov 3 timer midt på dagen i går..eg sover aldri på dagen ) stikk i magen, øm, føles som eg har feber heile tida..svimmel..irritabel..luft i magen..
Det kan godt hende at eg tenker for mykje på det..men eg lar meg sjølv håpe så lenge eg kan iallefall..

Vil igjen TAKKE alle søte, snille, omsorgsfulle og faktastiske mennesker her inne!
[:)][:)][:)]

OG LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!

Heisann:-)
Skjønner godt at du ikke klarer å tenke på noe annet jeg:-)
Kan jo høres positivt ut tegnene dine så jeg ønsker deg massemasse lykke til :-)

Klem

Jeg håper med deg, Iza [:D]

TAKK!! [:D]

Ja, gleder meg masse til helg jeg[:D] Deilig med fri, og bare kose meg med god mat og godteri samt tv og sofaen...

Ja, det er vel sånn at desto mer man ønsker, så er det lettere å føle ting på kroppen, iza..., men
jeg synes du virkelig har fulgt den store kloke boka nå, og gjort alt riktig, så vi sier at den

[:)] SITTER
[:)]

[:D][;)][:D]

Bare hyggelig- jeg venter i spenning på resultatet av den første testen om 12 dager [:D]

HA EIN STRÅLENDE KVELD ALLE SAMMEN[:D][:D][:D]

Du å iza[:D]

Takk- d samme [:D]

sku logge av, men bLITT HEKTA!!! [:D][:D][:D] alltid noke int. å lese om her !

au...stikker sååå i magen her, bobbler og styrer..meir ubehagelig enn vondt men..og hetebyer heile tida..plutselig så blir eg trøtt, så opplagt ei lita stund, så trøtt igjen, den kroppen altså! desse 14 dagene blir grusomme!

Vi skal hjelpe deg å komme gjennom dem- det kommer til å gå så fort atte [:D]

blir jo rørt her eg TAKK!!!!! [:)] no er det finale på ungkaren[;)]

Det har jeg ikke fulgt med på, men jeg gleder meg til 71' nord og jakten på kjærligheten begynner [:D]

heilt einig, eg har heldigvis funnet min sjelevenn, og han er ein fantastisk god mann[:)]

ungkaren valgte feil!!! [:'(] (litt offtopic)

han valgte feil ja...ungkaren altså..

Helt enig, måtte blande meg inn med ungkaren... Så kun siste delen, men synes hun han valgte
virka som en litt sånn "psykisk" sjalu dame, med sære meninger og ikke hans type..
Hun andre derimot var ei skikkelig god jente som han ville ha delt livet med og hatt det bra, tror jeg....

heilt einig, og eg har sett neste alle episodene[:D]

Back
Topp