Snart halveis jo!!

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Kan nesten ikke tro det! Tiden har flydd avgårde, fra positiv test til nesten halveis i svangerskapet. Tanken på at jeg snart blir mamma igjen synker sakte men sikkert inn og føles mer virkelig nå..Den lille vokser i rekordfart og gir stadig sterkere signaler fra seg.Fantastisk følelse! Føder jeg i uke 39 denne gangen også er det bare 19 uker igjen til termin <3

Hvor mange har nådd denne store milepæl nå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 18 uker i dag/morgen og med tvillinger er det ca halvveis.... noe som da vil plassere meg i marsforumet... :( Innså plutselig at jeg sikkert kan forlate aprildelen av forumet... hmmm....

Jeg er bare i uke 18 enda, men fikk en liten aha opplevelse når jeg leste dette, ja! :) et synker veldig sakte men sikkert inn at dette faktisk skjer! *surrealisme* :)

Jeg er 17 fullgåtte uker idag, og knøttet her kommer mest sannsynligvis i uke 37, så det vil jo si at ila neste uke en gang så passerer jeg halvveis.. Synns tida har gått både fort og sakte jeg :-P synns det er litt for lang tid igjen, mendetk ommer jo av at jeg er så engstelig :-P

Halvveis i morgen ifølge BV appen!! :)

Jeg er 18 uker i dag/morgen og med tvillinger er det ca halvveis.... noe som da vil plassere meg i marsforumet... :( Innså plutselig at jeg sikkert kan forlate aprildelen av forumet... hmmm....
Syntes du skal bli jeg også :)

Jeg er 20 uker i dag! Halvveis i morgen :D

Tipp topp tommel opp :D Jeg har fortsatt et par uker igjen til halvveis,
synes ikke tida går alt for fort egentlig ;)

Er ennå 3, 5 uke til halvveis, men tida går fortere nå syns jeg ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg er 17 fullgåtte uker idag, og knøttet her kommer mest sannsynligvis i uke 37, så det vil jo si at ila neste uke en gang så passerer jeg halvveis.. Synns tida har gått både fort og sakte jeg :-P synns det er litt for lang tid igjen, mendetk ommer jo av at jeg er så engstelig :-P
Det går nok bra! Du får bare prøve å slappe av så godt du kan :)
Jeg syns tiden gikk sakte mellom uke 6-11 da jeg var så dårlig, men når jeg ser tilbake nå kan jeg nesten ikke huske at den perioden har vært.. ;)

Back
Topp