Snart gift - JIPPI

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
Nå er det 16 dager til jeg skal gifte meg, gud som jeg gleder meg,klarer snart ikke vente lenger[:D]Lurer sånn på hvordan jeg og dagen blir, måtte bare få ut litt glede[:D]

Ååååå, så spennende!!
Dagen blir nok helt praktfull, skal du se. Lykke til videre!![:)]

å så gøy.lykke til.

jeg vil også gifte meg igjen[:D]

hvilken kirke har dere valgt[8|]

lykke til da det blir spennende[:D]

masse tillykke med resten av planlegging/forberedelse av bryllup, den store dagen og fremtiden.

Så moro. Lykke til![:D]

ååå det kriblet i magen min da jeg leste dette...såå gøy!!!
jeg giftet meg ifjor,gud som tiden flyr.....
lykke til!!![;)]

ååå så atri da..vil å gifte mæ etterhvert..går no å "mase" på typen om forlovelse så da får æ bare vente å se..
lykke til på den store dagen din ihvertfall[:D]

Åh så utrolig spennende!! En ting jeg anbefaler deg på det STERKESTE: Få deg nok søvn og prøv å slappe av så mye du kan, eller så blir du utslitt på bryllupet. Jeg slappet ikke godt av, og kl01.00 var jeg helt utslitt at vi måtte dra hjem.
Lykke til så utrolig mye [:)] Det er så gøy med bryllup, skulle ønske jeg kunne gifte meg igje, bare med samme mann da [:D]

Lykke til Nina...
Håper du får en kjempefin dag[:D][:D]

*hilsen ei som ikke er misunnelig i det hele tatt*

ORIGINAL: kaisen

så moro! Håper dere får en knallfin bryllupsdag [:D]

signerer denne jeg[;)]

skal gifte meg i randaberg kirke[:D] ska ha 3 brudepiker,ei på 8 og to på 3, fått nydelige kjoler og alt er snart klar. det krible,klare nesten kje å vente, men nå er det bare 2 uker til imårå[:D] nesten som å telle ner til termin dagen....he he[:D]

Så spennende Nina..
Blir sikkert en kjempefin dag som dere må nyyyyyte og kose dere og hverandre på!
Vil også få ønske dere lykke til med planlegging, dag og all fremtid!!!

Klem Irene og Benjamin

tusen takk irene[:D]
du må gi lyd vis du en gang skal nedover hertil,da MÅ vi treffes[:D]

styrer enda med det der amme greiene jeg, klarer ikke legge det helt vekk,for vil egentlig ikke slutte. men lite melk er det og puppen er ikke like god som før syns sofie. du skrev tidligere at du pumpet deg og frøys ned, får du ut mye når du pumper?det gjør ikke jeg,max 40ml[&:] før fikk jeg ut opptil 180[:D]

Ja, det hadde vært kjempekjekt om vi kunne møtes om jeg skulle havne dertil. Det gjelder også deg om du er på disse trakter![:D]

Nei,pumping er det dårlig med. Her er det så og si tombola desverre.. Ble for mye styr for både meg og Benjamin så jeg ga opp hele amminga jeg. Angrer på at jeg ikke sto på mer, men hadde ikke overskudd.......[:(]
Men den første måneden hadde jeg kjempemasse melk, og det har jeg fryst ned i dypfryser slik at jeg kan bruke det i grøten om ca èn måned.

40 ml virker ikke så mye, men Sofie får mer ut enn du klarer å pumpe ut. Bare fortsett å legg henne til så ofte du og hun orker og pump imellom... det kommer helt sikkert til å økt produksjonen om du står på slik ett par dager. Er hardt, men tror ikke du kommer til å angre om du ihvertfall gjør et forsøk. Går det ikke så går det ikke.. Å gi mme er ikke noe tap det heller.. [;)]

Benjamin ser ut til å trives veldig godt med det, så jeg er bare glad jeg har en blid og fornøyd sønn jeg.[:)]

quote:

ORIGINAL: ale82

ååå det kriblet i magen min da jeg leste dette...såå gøy!!!
jeg giftet meg ifjor,gud som tiden flyr.....
lykke til!!!

Signerer jeg

signerer jeg også

Back
Topp