Snart gå?

alexalo

Flørter med forumet
Aurora har vært ganske kjapt ute i utviklingen. Hun begynte å sitte da hun var 5, krabbe da hun var 6 mnd og nå forrige uke startet hun med å reise seg opp. De siste par dagene har hun prøvd å stå på egenhånd og gå (mens jeg holder henne) de første par dagene så gikk det kun et par steg, men i dag så løper hun nærmest avgårde og jeg har litt problemer med å holde følge :)

Hvordan ligger dere andre ann? 
 
Så kjekt da :-) Her går hanrundt sin egen akse, åler seg bakover, prøver å åle seg fremover.
Ruller fra rygg til mage og tilbake igjen, har funnet ut hvordan han kommer seg rundt med den teknikken.
 
Så morsomt :) her er det åling framover som er det nye. Kjempe stas, men blir nok travlere nå ;)
 
Shit det var sinnsykt tidlig da.. ja da har du det travelt hjemme. jeg syns det er travelt nok her med ei som kabber
 
Her er det bare rulling foreløpig. Han har rulla i 3mnd, så jeg håper han lærer seg noen nye triks snart. Han prøver iherdig å komme seg framover, men klarer det ikke...
 


alexalo skrev:
Aurora har vært ganske kjapt ute i utviklingen. Hun begynte å sitte da hun var 5, krabbe da hun var 6 mnd og nå forrige uke startet hun med å reise seg opp. De siste par dagene har hun prøvd å stå på egenhånd og gå (mens jeg holder henne) de første par dagene så gikk det kun et par steg, men i dag så løper hun nærmest avgårde og jeg har litt problemer med å holde følge :)

Hvordan ligger dere andre ann? 


Hvordan sover hun?? Vi har en datter som er tidlig ute vi også,ikke så tidlig som din men er oppe å krabber. HUn sover veldig lite, og er ikke  flink til å sove på natta. Ellers veldig urollig
 
Så morro :D her er det bare åling på gulvet enda, men tror ikke det er lenge til han krabber nå :)
 
Oj, det var tidlig :) lant i fra sånn her, og det synes jeg egentlig er godt.

Her åler hun seg og ruller, og er veldig fornøyd med å leke på magen :)
 


Miriamsmams skrev:


Hvordan sover hun?? Vi har en datter som er tidlig ute vi også,ikke så tidlig som din men er oppe å krabber. HUn sover veldig lite, og er ikke  flink til å sove på natta. Ellers veldig urollig


Dette høres kjent ut.. Datteren vår begynte å krabbe rett før hun fylte 7mnd og drar seg gjerne opp i knestående. Det virker som om hun opplever for mye og ikke har tid til å sove eller spise. På dagtid er det for tida max to dupper a 30min og hun sovner ca 19, men våkner mange ganger i løpet av natta (noe hun ikke gjorde før). Jeg fullammer fortsatt da fast føde ikke er så populært ennå.
 
her har vi og en jente som har vert tidlig ute. begynte å reise seg for et par uker siden. er heller ikke så flink til å sove. hviler kun 30 min om gangen, ofte bare 2 ganger til dagen,og våkner noen ganger på natten.har egentlig alltid vert veldig aktiv og sovet lite.

Mannehanne skrev:


Miriamsmams skrev:


Hvordan sover hun?? Vi har en datter som er tidlig ute vi også,ikke så tidlig som din men er oppe å krabber. HUn sover veldig lite, og er ikke  flink til å sove på natta. Ellers veldig urollig


Dette høres kjent ut.. Datteren vår begynte å krabbe rett før hun fylte 7mnd og drar seg gjerne opp i knestående. Det virker som om hun opplever for mye og ikke har tid til å sove eller spise. På dagtid er det for tida max to dupper a 30min og hun sovner ca 19, men våkner mange ganger i løpet av natta (noe hun ikke gjorde før). Jeg fullammer fortsatt da fast føde ikke er så populært ennå.


 


Mannehanne skrev:


Miriamsmams skrev:


Hvordan sover hun?? Vi har en datter som er tidlig ute vi også,ikke så tidlig som din men er oppe å krabber. HUn sover veldig lite, og er ikke  flink til å sove på natta. Ellers veldig urollig


Dette høres kjent ut.. Datteren vår begynte å krabbe rett før hun fylte 7mnd og drar seg gjerne opp i knestående. Det virker som om hun opplever for mye og ikke har tid til å sove eller spise. På dagtid er det for tida max to dupper a 30min og hun sovner ca 19, men våkner mange ganger i løpet av natta (noe hun ikke gjorde før). Jeg fullammer fortsatt da fast føde ikke er så populært ennå.


her har vi og en jente som har vert tidlig ute. begynte å reise seg for et par uker siden. er heller ikke så flink til å sove. hviler kun 30 min om gangen, ofte bare 2 ganger til dagen,og våkner noen ganger på natten.har egentlig alltid vert veldig aktiv og sovet lite.
 
Har en som reiser seg opp langs møblene her også, han prøver å gå langs møblene, men er ikke helt stø enda. Holder jeg ham i hendene så raser han avgårde (ikke helt stø på det med gåingen, men har forstått at han må ta en fot foran den andre). Han har en far som begynte å gå når han var 9 mnd. Kanskje han prøver å følge hans fotspor :p Her er iallefall travelt nå, med en som åler/krabber som et lyn bortover og reiser seg overalt (og ramler bakover) :p
 
Vår lille prins har de siste ukene reist seg opp og går langs bord, sofa og ellers alt han får tak i. Han er 8 mnd i dag. Blitt veldig stødig nå også. Gikk ofte i gulvet for ei uke siden, men nå klarer han å sette seg ned også. Men sitte, nei det kan han ikke. Han har ålet seg fremover i to mnd og begynt å krype litt smått nå.

Han sover heldigvis godt. Legger seg i åtte tiden og sover til rundt 07. Spiser litt og sover en time til. Har ellers to lurer på alt fra 30 min til 1t og 30 min.
 
Hun er ganske flink med å sove :) Hun står opp tidlig (altfor tidlig for min del, kl 6) men har to blunder i løpet av dagen på ca 1 time, og er klar til sengs i 7-8 tiden. Da får mamma heldigvis litt alenetid før hun må legge seg he he 
Hun har alltid vært et sovedyr, med unntak av da tennene hennes kom, da ble det et par våkennetter men ellers så har sovingen ikke vært et problem :) 
 
Back
Topp