snart ferdig!?!

malrodien

Gift med forumet
i dag handlet jeg inn 2 nye madrasser. en madrass til senga og en skum madrass til reisesenga. 2 sengetrekk og to laken. så tenkte jeg meg litt om da jeg kom hjem å jeg tror jammen jeg begynner å bli ferdig med innkjøp av ting[:D] å det er deilig, for jeg klarer nesten ikke å gå noe langt uten å bli sliten i ryggen og vond i magen. hittils har jeg kjøpt:

vogn
stellebord + balje
reiseseng + skummadrass
madrass til barnesenga
komode
bleiebøtte m poser
sengetrekk og senge kant
skinnfell
vippestol
klær fram til 2mnd
nattlys og doodoo bamse

mangler egentlig bare bilstol og topcom.

HerreGUUUD! Har ikke kjøpt en ting vi.. Off.. Men vi skal jo få vogn og seng iallefall.. Sikkert stellekommode og.. [:D] Så vi må jo bare vente til pakkene kommer på døra..

ORIGINAL: Almyrida24

HerreGUUUD! Har ikke kjøpt en ting vi.. Off.. Men vi skal jo få vogn og seng iallefall.. Sikkert stellekommode og.. [:D] Så vi må jo bare vente til pakkene kommer på døra..

hehe ser kansje litt drastisk ut. men jeg tar forbehold! mamma ble veldig framtung de siste månende og orket ikke mye, og de sier til meg at jeg antagelig blir det også. + at det er større sjangser for at jeg kan føde for tilig.. ble selv født 2 mnd for tilig.

jeg har fått tak i:
-vogn
-bilstol
-vippestol
-div klær å bamser

ojjj!! d var lite!!! jeg trodde jeg hadde nesten alt jeg!!

panikk!!!

huff, jeg trodde virkelig at d bare var litt igjen!!
jeg tror jeg skal skrive liste i morgen jeg!!
har tenkt såsomså at jeg bare hadde stellebord å seng igjen!
nå ble jeg litt skremt av meg selv!!

Å så herlig det må være å nesten ha alt klart.

Jeg har kjøpt vogn, vognposer og masse klær. Jeg må sjerpe meg, tia kommer nok ikke til å gå noe saktere framover nå.

Plutselig har vi nurkene her. Jeg gleder meg noe utrolig.

Ser på andres lister at jeg faktisk begynner å komme i mål[:D]
(har ikke helt oversikten selv[8|])

Mangler bare litt småting. Og selv om jeg ikke har fått alt i hus så er det under kontroll[:D]

ORIGINAL: snuppå

Hva er doodoo bamse??

Vi har kjøpt

vippestol
skinnfell
vogn med alt tilbehør
seng, madrass, dyne sengtøy og sånn kant
barnesete
baby call
brystpumpe
bamse
klær
kommode, stellematte, balje
håndklær

Hihi i love shopping !!!

http://www.stera.no/scripts/frames1.asp   gå inn på nyheter og doodoo.. det er en slags bamse som etterligner lydene i magen

Back
Topp