Snart fødsel!

Oppdatering: CTG-registrering 3 ganger daglig, foreløpig er alle helt fine :) Så lenge jeg kjenner normalt med liv (det er jevnt lite da..) så skjer det ikke mer enn CTG i dag, og ny ultralyd i morgen. Lungemodningssprøyte nr 2 er satt i dag, så den har full effekt i morgen formiddag. Dersom legen ser det nødvendig å ta henne ut i morgen, så blir det nok keisersnitt. Blitt fortalt at vi bør forberede oss på å bli foreldre før helgen. Har fått omvisning og info fra neonatal intensiv, og beskjed om at vi nok må være der noen uker.. Så dette er spennende tider! :)
 
Oppdatering: CTG-registrering 3 ganger daglig, foreløpig er alle helt fine :) Så lenge jeg kjenner normalt med liv (det er jevnt lite da..) så skjer det ikke mer enn CTG i dag, og ny ultralyd i morgen. Lungemodningssprøyte nr 2 er satt i dag, så den har full effekt i morgen formiddag. Dersom legen ser det nødvendig å ta henne ut i morgen, så blir det nok keisersnitt. Blitt fortalt at vi bør forberede oss på å bli foreldre før helgen. Har fått omvisning og info fra neonatal intensiv, og beskjed om at vi nok må være der noen uker.. Så dette er spennende tider! :)


Spennende ja! Høres ut som dere blir godt ivaretatt alle sammen. Masse lykke til.
 
Oppdatering: CTG-registrering 3 ganger daglig, foreløpig er alle helt fine :) Så lenge jeg kjenner normalt med liv (det er jevnt lite da..) så skjer det ikke mer enn CTG i dag, og ny ultralyd i morgen. Lungemodningssprøyte nr 2 er satt i dag, så den har full effekt i morgen formiddag. Dersom legen ser det nødvendig å ta henne ut i morgen, så blir det nok keisersnitt. Blitt fortalt at vi bør forberede oss på å bli foreldre før helgen. Har fått omvisning og info fra neonatal intensiv, og beskjed om at vi nok må være der noen uker.. Så dette er spennende tider! :)
Åh, spennende! ♥ Så godt å høre om hvor godt ivaretatt dere er! Dette kommer til å gå kjempefint!
 
Oppdatering: CTG-registrering 3 ganger daglig, foreløpig er alle helt fine :) Så lenge jeg kjenner normalt med liv (det er jevnt lite da..) så skjer det ikke mer enn CTG i dag, og ny ultralyd i morgen. Lungemodningssprøyte nr 2 er satt i dag, så den har full effekt i morgen formiddag. Dersom legen ser det nødvendig å ta henne ut i morgen, så blir det nok keisersnitt. Blitt fortalt at vi bør forberede oss på å bli foreldre før helgen. Har fått omvisning og info fra neonatal intensiv, og beskjed om at vi nok må være der noen uker.. Så dette er spennende tider! :)
Så bra at du har rukket å få begge lungemodningssprøytene! Og så bra at det er jente, de er jo enda sterkere enn gutter som fødes prematurt :) hvis det er greit med liv, hva er grunnen til at man ikke kan avvente litt lenger?
 
Så bra at du har rukket å få begge lungemodningssprøytene! Og så bra at det er jente, de er jo enda sterkere enn gutter som fødes prematurt :) hvis det er greit med liv, hva er grunnen til at man ikke kan avvente litt lenger?
Jeg vet ikke helt.. Det er lite fostervann, og såpass stort vekstavvik at det virker som at hun trolig ikke vil ha det særlig bra i magen stort lenger. Men for all del, det kan hende ultralyden i morgen sier at vi kan avvente litt, og det er jo kjempebra hvis vi kan det :)
 
Det er så godt å høre at dere blir passet så godt på ❤️ Og at begge lungemodningssprøytene får hjelpe lille så godt de kan :) noen ganger er det best for baby å være utenfor magen, og det er jo kjempefint at dere blir fulgt så tett sånn at de kan la henne være der inne akkurat så lenge som det går uten at det går på bekostning av noen av dere :happy: massevis av lykke til ❤️
 
Fin oppdatering! Håper alt fortsetter å gå etter planen :)
 
Lykke lykke til!!!
 
(sniker fra April). Masse lykke til :) Håper du holder oss oppdatert videre så får vi høre hvordan det er med dere <3
 
Hei ☺️ lurer på hvordan det går med dere?
Vært på kontroll idag, og skal på ny kontroll(ultralyd) neste uke fordi det muligens var lite fostervann hos tvilling 1. Krysser fingrene for at alt ser bra ut.
Er i i uke 31 imorgen.
 
Håper alt er bra med deg!
 
Jeg vet ikke helt.. Det er lite fostervann, og såpass stort vekstavvik at det virker som at hun trolig ikke vil ha det særlig bra i magen stort lenger. Men for all del, det kan hende ultralyden i morgen sier at vi kan avvente litt, og det er jo kjempebra hvis vi kan det :)
Håper det går fint med dere. ❤️
 
Back
Topp