Snart er.....

Ramnan78

Elsker forumet
enda en dag over og vi er alle enda en dag nærmere. Må si at jg er ganske utolmodig nå ja. Flere som er d?[;)]

JJJJJJAAAAAAAAAAAAAA...........
Blir bare mer og mer utolmodig..... Men det nærmer seg... Siste arbeidsuken min dette, går i permisjon neste onsdag...
Så det er vel et tegn på at det nærmer seg... [:)]

Ja, jeg får liksom ikke helt roen på meg. Våkner hver dag med tankene at i dag kan det skje. Men ikke noe tegn på noe enda da....

Vi begynner vel alle å bli litt utålmodige nå vil jeg tro! [:)] Jeg er ihvertfall det! Men vil jo helst at han skal være der litt til da [:)] Men gleder meg noe enormt nå! Heldigvis synes jeg tiden går fort jeg da...

Kjenner at det begynner å ta på ja...Begynner å bli litt utålmodig, samtidig som jeg vet at det kan gå opp mot 6 uker før det skjer noe enda! Men da vil det ihvertfall babyen ha kommet [:)]

JEPP!!!!!  Nå vil jeg snart at lille gutt skal komme ut og holde meg med selskap.. hehe.. [:)] I mårå er det bare 5  uker igjen til termin.... får håpe de ukene går fort som f.... men blir vel til at jeg går over tiden.. ååårrhh..

Jeg er knuse sikker på at jeg føder over tiden, så jeg tar det ganske rolig, men er litt utålmodig og. Bare 3 uker igjen[:)][:)][:)][:)][:)]

Også må hun ikke komme før, for hentesettet er ikke ferdig enda[:D]

Jeg er ikke utålmodig, er så sikker på at jeg kommer til å gå over![:)] Men merker at tankene sirkler mer og mer rundt lillen om dagen og om hvordan det vil bli når h*n kommer, og selvfølgelig på hvordan h*n kommer ut![:D] Også tenker jeg på vannet![&:] Når og hvor kommer det til å gå, og hvor mye lissom?[8|] Har kjøpt sånn tisslaken til å legge i senga for å prøve å unngå å ødelegge den også planlegger jeg og ikke sitte i sofaen for den er i semsket skinn, heldigvis har vi skinn og skay(?) på setene i bilen så det burde gå bra![:D] He, he er så mye og bekymre seg over vettu![;)][:D]

Er egentlig veeeeldig utålmodig,

men han kan godt bli der inne til:

1. han har snudd seg,
2. huset er ferdig,
3. jeg har fått flytta inn,
4. jeg har somla meg til å kjøpe bilstol. [8D]

Har ikke tid til fødsel 20-22. april! så han får bare se å komme ut før eller etter!

begynner å lengte etter henne nå[:D]

Er vel ikke så utolmodig, men begynner å glede meg veldig!!!!
Og så er det litt tungt også nå da. Kjenner det jo bare man skal gjøre enkle ting som var en selvfølge før [:-]
Men jeg gleder meg veldig til uken for da skal jeg benytte fritiden til shopping! Har maaaaaaasse igjen [:D]

Back
Topp