1. Gleder du deg til jul?
Jaaaaa! Jeg elsker jul!!!! Elsker å pynte og lage julestemning med godt humør hjemme

alt med jul er bare kjempe stas
2. Har dere noen fine juletradisjoner?
Vi har en del ja! Desember er hellig tid i familien og skal brukes godt. Julemusikk hver dag spilles, bakes jevnlig for å få noe julebakst, lager julepynt, julesokk med gave og godteri på julemorgen, pynte treet og huset 1 desmeber, ser på julekalender med hver dag, klementiner serveres daglig

tenner alltid masse stearinlys og fyrer litt ekstra i peisen. Generelt skikkelig kosetid med familie. Storesøster pakker opp kalenderen sin daglig hver morgen før dagen starter. Vi skal hygge oss og kose oss ekstra

julegrøt lille julaften og da setter vi alltid ut en skål med grøt til nissen og glass melk. Nissen kommer alltid på besøk selveste jula og leverer gaver
3. Har du startet med julegavene?
Ja julegaver startet jeg med delvis i august. Mange jeg er tante til i familien, så da er det kjekt å begynne tidlig. Er over halvveis i gaver
4. Hva spiser dere på julaften?
I år håper jeg på pinnekjøtt siden vi skal feire jul hjemme.
5. Hva skal din bedre halvdel få til jul?
Siden vi har større plass og eier av rekkehus, så blir det vel noe vi spleisee sammen til rekkehuset! Masse vi trenger. Men gir alltid en ekstra gave så vi har noe å overraske med.
6. Hva ønsker du deg til jul?
At den lille i magen holder seg helt til termin, friske barn, flott julefeiring med familie. Gaver er ikke det største for meg. Mer gøy å kjøpe gaver syns jeg da

liker å glede andre.
7. Hvilke farger pynter du med?
Jeg pynter med burgunder, kremhvit og sølv.
8. Går dere rundt juletreet?
Nei vi har aldri hatt plass til det, men nå så har vi mulighet. Så vi får se om det blir en ny tradisjon eller ikke
9. Når burde butikker starte med julevarer?
Syns det er hyggelig at det starter første uka i november. Kan man planlegge litt.
10. Går dere julebukk ?
Nei men gjorde det som liten