Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det husker jeg også. Den lille senga. Det var så uvirkelig at det skulle ligge noen oppi den. Som jeg gleder meg!Det er sant det med at det er så uvirkelig... selv om jeg har født flere barn tidligere, så er det uvirkelig.. Men jeg husker spesielt med førstemann at jeg kom inn på fødestua. Der stod nemlig denne gjennomsiktige babysenga med en liten babydyne i, og jordmor fylte en varmeflaske og la oppi slik at sengen skulle bli god å varm til den lille kom. DET syntes jeg var spesielt... mente di virkelig på ramme alvor at det skulle komme en ordentlig baby ut av magen min? Nå snart?![]()
hadde falske rier tidligere jeg også, måtte inn å få modnings sprøyte for lungene og ble overvåka. har ikke falske rier nå, men masse harde ubehaglie kynnere. har hatt noe falske rier enkelte netter men heldi vis har de stoppa etter non timer, akkurat på det tidspungte jeg begynner å vurdere å ringejordmor vakta å spørre hehe. Gleder meg til vi alle har gullungene trygt i våre hender på vei hjem til masse kosJeg har også termin 30. januar, men for et par uker siden hadde jeg en del falske rier. Det ga seg heldigvis, men det satte en støkk i samboeren min og meg. Vi hadde ingenting klart fordi vi håpet på å få det meste av klær og utstyr til jul, men plutselig så det jo nesten ut til å bli litt bråhast. Vi har nå skaffet det viktigste slik at vi i hvert fall har litt å begynne med skulle lillegutt komme tidlig.
Har hatt mye falske rier de siste dagene også. Det er veldig slitsomt å ligge hele netter med smerter hvert 10 min og ikke få sove. Da begynner jeg nesten å håpe at han kommer snart, men det er vel best for oss begge at han blir en stund til
Lykke til til alle sammen! Det er spennende å vente sammen!