Snart er det Januar... :)

En baby til :)

Glad i forumet
Innser med skrekkblandet fryd at vi snart er i Januar :) Jeg har termin i slutten av måneden, men er en milepæl i ventetiden å komme til Januar måned :) Nå er det ikke lenge igjen for oss, og jeg har ikke gjort noe klart! Må bare få julen "overstått" så tenker jeg at jeg får fokuset ganske raskt over på redebyggingen :P

2 uker igjen til termin her.. har siden igår hatt mensmurringer....dåner snart! Er såååå lei, men samtidg gruer meg til smertene.... :(

Begynner å gå opp for meg også! Heller ingenting klart, bortsett fra vogn og bilstol, men resten kommer i jula og da skal jeg begynne å forberede meg :p termin 25 januar. Tenker jeg har god tid, men det spørs ;) hehe

15 dager til termin her. Det er helt surrealistisk syns jeg! Klarer ikke å se det for meg, og blir vettskremt inni mellom! :P Håper jeg ikke er alene med den følelsen?
Veldig mange følelser og tanker som førstegangsfødende! Men jeg gleder meg selvsagt VELDIG, og alt her hjemme er klart! :D
Gruer meg til fødselen da, og vil egentlig bare hoppe over den. Redd smertene som kommer!

Jeg får panikk når jeg tenker på at jeg skal bli mamma. Ikke klar for den :p

Termin 12. januar og ingenting klart :eek:.. Tenkte å begynne på nyåret. Satser på at hun holder seg inni magen en stund til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har termin 7 januar. Det er ikke sååå lenge til, men alikevel lenge nok. Men når jordmora begynte å prate om åpningstider i tilfelle bebisen kom i jula så tenkte jeg "nå får du ta det litt med ro", og når hun satte opp overtidskontroll den 8 så tenkte jeg "det kan du bare glemme, da kommer ikke jeg". Ha ha. Klar for å bli ferdig men det er også skummelt. hi hi:)

Innser med skrekkblandet fryd at vi snart er i Januar :) Jeg har termin i slutten av måneden, men er en milepæl i ventetiden å komme til Januar måned :) Nå er det ikke lenge igjen for oss, og jeg har ikke gjort noe klart! Må bare få julen "overstått" så tenker jeg at jeg får fokuset ganske raskt over på redebyggingen :p

Jeg har også termin helt i slutten av januar, og tenker som deg at redebygging begynner når perm starter 8. januar. Har hele tiden tenkt at da har jeg god tid, men fikk litt panikk i går når jordmor ba meg om å ta det mer med ro da hun syns det var for tidllig å føde nå - hadde litt symptomer på modingsprosess som hun syns kunne vente litt til (er kun 34+6). Så har iallfall begynt å tenke på fødebaggen! Og hva jeg må handle på salget i januar .. ;) Gleder meg!

21 dager til termin. Akkuratt tre uker;-) gleder meg stort. Tenker først og fremst på at jeg er livredd for å gå glipp av jul og nyttår :-P

15 dager til termin her. Det er helt surrealistisk syns jeg! Klarer ikke å se det for meg, og blir vettskremt inni mellom! :p Håper jeg ikke er alene med den følelsen?
Veldig mange følelser og tanker som førstegangsfødende! Men jeg gleder meg selvsagt VELDIG, og alt her hjemme er klart! :D
Gruer meg til fødselen da, og vil egentlig bare hoppe over den. Redd smertene som kommer!
Du er IKKE alene!!!

Det er virkelig som nevnt her skrekkblandet fryd at det snart er januar... Nå kan det skje når som helst for de fleste av oss... Og det er skummelt å gå og vente slik. Kjenne etter rare følelser i kroppen.. Tolke signaler. Håpe og grue seg på en gang. Jeg har en krig inni meg - jeg vil tvillingene skal flytte ut av magen min for kroppen min sin del, men jeg vil ha dem der i 2 uker til for deres del... Uansett er det altfor lenge og altfor kort til graviditeten er over. Det er altfor skummelt å skulle bli mamma. Det er altfor skummelt å skulle føde... Det er altfor skummelt å skulle føde to ganger rett etter hverandre!!! HJELP!

Selv om jeg har gjort dette før, så skjønner jeg liksom ikke at det om tre uker ca er et spedbarn i huset. Er i uke 37 i dag.
Men jeg gleder meg til å føde! Vondt, ja - men dette er vi lagd for! :)

15 dager til termin her. Det er helt surrealistisk syns jeg! Klarer ikke å se det for meg, og blir vettskremt inni mellom! :p Håper jeg ikke er alene med den følelsen?
Jeg kjenner meg godt igjen. 12 dager til termin og lurer på om det er en baby i magen? Kan ikke se det for meg. Blir nok litt tatt på sengen når fødsel starter!

Jeg har vært klar til å hilse på beibisen lenge nå, men plutselig har jeg spurt meg selv - er jeg virkelig klar? Det er litt skremmende å tenke på at jeg snart er mamma. Jeg har ventet på dette i 6 år, men nå skjelver jeg av det nye som kommer. En god skjelving, og håper jeg blir ett godt forbilde og ikke minst en god mor til lillegutt som er ventet den 20. Januar

Fra mobil enhet

Det er sant det med at det er så uvirkelig... selv om jeg har født flere barn tidligere, så er det uvirkelig.. Men jeg husker spesielt med førstemann at jeg kom inn på fødestua. Der stod nemlig denne gjennomsiktige babysenga med en liten babydyne i, og jordmor fylte en varmeflaske og la oppi slik at sengen skulle bli god å varm til den lille kom. DET syntes jeg var spesielt... mente di virkelig på ramme alvor at det skulle komme en ordentlig baby ut av magen min? Nå snart? :D

Det er ganske uvirkelig hvis jeg faktisk setter meg ned og tenker at det snart kommer en baby! Jeg har termin 8 januar og har vært klar en stund nå:) men tanken på å bli mamma er fortsatt ganske fjern! At det faktisk er et lite menneske som ligger inni meg og snart skal ut.. til å med mannen min begynner å bli stressa:p han er redd for at han ikke er hjemme når det begynner eller at vi ikke rekker sykehuset:p hehe. Det er bare 20 min dit, så det skal nok gå bra:) men alt er veldig uvirkelig! Å tenke at det faktisk kan skje når som helst nå! Tror ikke jeg klarer å skjønne det før jeg faktisk har min lille prins i armene mine!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

har termin 30 januar, så på en måte leenge igjen. men har på følelsen ho kommer non uker før...er uansett ikke lenge til. max 5 uker....kjenner jeg gleder meg og er spent. alt klart her, har vært klart en stund,
syns det er såå lenge å vente til ho kommer, men så ser jeg opp på kalenderen på veggen å tenker jøye meg, vi er jo straks i januar:P

Jeg har også termin 30. januar, men for et par uker siden hadde jeg en del falske rier. Det ga seg heldigvis, men det satte en støkk i samboeren min og meg. Vi hadde ingenting klart fordi vi håpet på å få det meste av klær og utstyr til jul, men plutselig så det jo nesten ut til å bli litt bråhast. Vi har nå skaffet det viktigste slik at vi i hvert fall har litt å begynne med skulle lillegutt komme tidlig.

Har hatt mye falske rier de siste dagene også. Det er veldig slitsomt å ligge hele netter med smerter hvert 10 min og ikke få sove. Da begynner jeg nesten å håpe at han kommer snart, men det er vel best for oss begge at han blir en stund til :)

Lykke til til alle sammen! Det er spennende å vente sammen!

Back
Topp