snart en une siden SA men føler meg fortsatt gravid

Trine25

Elsker forumet
hei!
lurer på når symptomene deres forsvant? Har fortsatt ømme bryster og "øm" i magen... Legen ville ikke undersøke meg engang da jeg var der på fredag.. sa bare at naturen gikk sin gang og at jeg skulle teste meg igjen om 14 dager. Hvis testen var positiv da skulle jeg komme tilbake
 
hei,,jeg å har nettopp hatt en sa,er ikke ømme i puppene lengre,men magen kjennes rar ut,vet ikke hvorfor........er jo mye som skal trekke seg sammen inni der,så d tar vel tid.
 
Jeg hadde en sa i ca uke 7/8 (ble heller ikke undersøkt) - fikk beskjed om å teste etter en uke. Jeg var fortsatt veldig dårlig og kvalm en uke senere og fikk positivt utslag på testen - og jordmor jeg snakket med mente jeg kanskje var gravid fortsatt. Symptomene fortsatte og etter en stund fikk jeg komme til lege for å undersøke om jeg var gravid.
Testen de tok der slo også positivt ut (dette var over 2 uker etterpå) - men da legen tok innvendig UL var det ikke noe liv der[:(] Men naturen hadde bare ikke ordnet helt opp av seg selv og jeg måtte ha utskrapning (noe som gikk helt fint).
 
Men jeg håper at du er gravid ennå! Det trenger jo ikke være en sa - mange som har blødninger tidlig i svangerskapet.
 
Klem
 
Back
Topp