Snart deres tur :)

Enig over her, mentalt klar blir jeg nok aldri, men vil ha ungen ut for det! Ikke alle ting klart heller men straks. Føler jeg har drevet med siste forberedelser i en stund jeg :hilarious: men tar tid med denne kroppen:inpain:
 
Begynner å bli ganske klar ja! Siden det er førstefødte er det vanskelig å si, men kjennes ut som om kroppen jobber veldig mot det som skal skje. Så jeg tror han kommer litt før tiden.
 
Kjempeklar for å møte mini og bli ferdig med å gå gravid! Alt av utstyr er i hus (tror jeg), men fortsatt ikke helt ryddet og ordnet i stand da;)
 
Ikke klar, verken praktisk eller mentalt. Sånn bortsett fra at det begynner å bli litt tungt og vondt så skulle jeg gjerne hatt noen måneder ekstra på meg.
 
Ganske klar nå ja :)
 
Nei, ikke klar enda!! Baby kan bare holde seg inne til termin!
 
Lillebror må holde seg inne til uke 36 så jeg får føde på lokalsykehuset, etter det kan han bare komme! Ingenting er gjort klart, men det aller meste er i hus og jeg er så veldig forsynt med å gå gravid allerede. Med termin 29.02 og kun i uke 33 så det kan bli noen lange venteuker mens "alle andre" føder:shifty:
 
Lillebror må holde seg inne til uke 36 så jeg får føde på lokalsykehuset, etter det kan han bare komme! Ingenting er gjort klart, men det aller meste er i hus og jeg er så veldig forsynt med å gå gravid allerede. Med termin 29.02 og kun i uke 33 så det kan bli noen lange venteuker mens "alle andre" føder:shifty:
Skulle startet med å henge i mars vet du.
Eneste jeg tenker på med at «alle andre» her føder er at det vil bli så stille på forumet...
 
Praktisk sett - absolutt ikke klar. Ingenting er klart.
Veldig klar for å møte babyen da. :)
 
Skulle startet med å henge i mars vet du.
Eneste jeg tenker på med at «alle andre» her føder er at det vil bli så stille på forumet...
Jeg har kun hengt i marsforumet frem til for 1 mnd siden:p Er der mye fortsatt, men der inne er de fleste en del bak meg igjen, så jeg føler jeg er sånn midt i mellom forumene ifht hvilke tråder og tema som er aktuelle for meg og dette svangerskapet. Det er vel bare sånn det er, og ulempen med å være helt sist, eller helt først:happy:
 
Jeg har kun hengt i marsforumet frem til for 1 mnd siden:p Er der mye fortsatt, men der inne er de fleste en del bak meg igjen, så jeg føler jeg er sånn midt i mellom forumene ifht hvilke tråder og tema som er aktuelle for meg og dette svangerskapet. Det er vel bare sånn det er, og ulempen med å være helt sist, eller helt først:happy:
Vil ofte være sånn.
Ofte med termin midt i mnd også har jeg følt før. Det er ikke alltid man lurer på det samme på samme tid..
 
Back
Topp