Snart bursdag :)

Zazigai

Forelsket i forumet
Jeg har snart bursdag, og begynner jo selvsagt å få spørsmålet "hva ønsker du deg?" .. Det jeg ønsker meg er noe JEG har gleden av i tida fram mot fødsel, men klarer ikke helt bestemme meg for hva det er.. Har dere noe som dere ser på et must i hverdagen som gravid? :)

Gode, varme klær som har plass til en voksende mage kanskje? Eller noe god mat som du har lyst på?

God pysjamas/kosedress som du kan ha med deg i sykehusbagen. Det har ihvertfall jeg gått til innkjøp av :)

Hyggelig opplevelse som du kan dele med din kjære?

Termin januar 2015

Eller en hyggelig jentekveld med en elker flere venninner. Kino, teater, konsert osv.

Gavekort på massasje, frisør, hudpleie osv

Termin januar 2015

Takk for svar dere :) jeg har vertfall ønska meg et litt stort sett med ullundertøy, for det er jeg avhengig av på vinteren, og merker det er begynt og bli trangt allerede nå ;) .. Massasje var ikke dumt! Men vi har ikke noe spsielle massasjeplasser for gravide her da, ser ikke for meg at det er så godt og ligge på en benk i en time nå? ..

Jeg har i det siste følt meg lite attraktivt og har tenkt å kjøpe noe for å føle meg bedre. Har og bursdag 30.oktober og har allerede bestilt bursdagsgave til meg Acne ullskjer i nydelig burgunder farge, så tenkte at jeg ville og kjøpe et fint veske...

Back
Topp