Snart bryllup!

*Lillekorn*

Tillamor
Nå er det bare noen måneder til vi gifter oss, og jeg prøver så godt jeg kan å planlegge innimellom bleier og pupp. Nå jobber jeg med å finne et passende soloinnslag til kirken. Kunne egentlig tenkt meg noe originalt, en sang man ikke hører i alle bryllup liksom.

Er det noen som har noen fine forslag? :)

Vi skal ha trompetist og organist/pianist og en mannlig solist.

Ellers liker jeg veldig godt "finaste eg veit" tå Hellbillies! Det er min (vår) smak da, men alle liker jo ikke det samme. Masse lykke til med forberedelsene ❤️

Ellers liker jeg veldig godt "finaste eg veit" tå Hellbillies! Det er min (vår) smak da, men alle liker jo ikke det samme. Masse lykke til med forberedelsene ❤️

Nå har vi bestemt oss for å danse brudedans til "Finaste eg veit". Det er faktisk en sang som vi begge ser litt på som "vår" sang:)

"This i promise you" av Ronan Keating. Jeg gifter meg i juli, men var ferdig med planleggingen for et halvt år siden. Jeg visste det kom til å bli stress når den lille kom :)

Det var nok lurt. Alt er i grunn på plass her, bortsett fra sangene, men tror vi snart er i mål der og;) Det eneste jeg tenker er vel at kjolen muligens må finjusteres litt når det nærmer seg, har forhåpentligvis mistet noen flere kilo siden jeg bestilte den:)

Back
Topp