Og "vår" måned. Noen har allerede født, kanskje noen føder idag. Masse lykke til alle sammen i innspurten 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig fornøyd med det kjenner jegSelv om jeg er skikkelig sliten og vond av å gå gravid, håpet jeg å klare meg til august ihvertfall og det ser det ut til at jeg gjør også (har 3 styrtfødsler bak meg så kan forsovet ennå rekke julibaby), nr 2 er født i juli så hadde vært greit å hatt en i augustJa de som ikke har født til nå vil jo få en augustbabyJeg er veldig fornøyd med det kjenner jeg
![]()
) 
ikke lenge til vi får hilse på lillegutt. Er 37+2Trøsten er vel at man blir satt i gang om ikke så alt for lenge iallfall.Ja, jeg har termin 1. august og her ser det ut som jeg vil gå langt over tiden og få en skikkelig august- baby![]()
Håper formen er nogenlunde ok.Trøsten er vel at man blir satt i gang om ikke så alt for lenge iallfall.Håper formen er nogenlunde ok.

. Termin var 4.aug. Ingen særlige tegn før selve dagen, og da gikk det fort. Aktiv fødsel under 3 timer.