Snart august

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Og "vår" måned. Noen har allerede født, kanskje noen føder idag. Masse lykke til alle sammen i innspurten :)
 
Ja de som ikke har født til nå vil jo få en augustbaby:joyful: Jeg er veldig fornøyd med det kjenner jeg:D
 
Ja de som ikke har født til nå vil jo få en augustbaby:joyful: Jeg er veldig fornøyd med det kjenner jeg:D
Selv om jeg er skikkelig sliten og vond av å gå gravid, håpet jeg å klare meg til august ihvertfall og det ser det ut til at jeg gjør også (har 3 styrtfødsler bak meg så kan forsovet ennå rekke julibaby), nr 2 er født i juli så hadde vært greit å hatt en i august :).
 
Jeg håper jeg rekker å føde i august, da jeg har ei som er født i september fra før av. For min del, så kan ho gjerne komme snart... :angelic:
 
Straks fødemåned ja! Så mye som jeg elsker å kjenne spark, den voksende magen og det å bære frem ett liv så kan jeg si jeg gleder meg til målstreken! :rolleyes:

Tror ribbeina holder på å sprekke, kjennes ut som 1000 kniver som brenner i de :eek: For å ikke snakk om alle toalettbesøkende i løpet av ett døgn ( er minimalt med søvn:singing:)
Skal bli så godt å endelig få møte den lille, for kroppen har det ganske så tungt nå :oops:
 
Ja, jeg har termin 1. august og her ser det ut som jeg vil gå langt over tiden og få en skikkelig august- baby :)
 
I dag gikk slimproppen! Spennende, har hatt murringer i noen dager no. Håper noe er på gang. Hvis ikke blir jeg igangsatt 9/8 uansett:Heartblue:Heartblue ikke lenge til vi får hilse på lillegutt. Er 37+2
 
Ja, jeg har termin 1. august og her ser det ut som jeg vil gå langt over tiden og få en skikkelig august- baby :)
Trøsten er vel at man blir satt i gang om ikke så alt for lenge iallfall. :Heartred Håper formen er nogenlunde ok.
 
Trøsten er vel at man blir satt i gang om ikke så alt for lenge iallfall. :Heartred Håper formen er nogenlunde ok.

Formen er fin, men jeg er ganske utålmodig og lei, vil bare at han skal komme ut snart. Har lyst til å oppleve at det skjer av seg selv, så håper at jeg ikke går så lenge over at jeg må bli satt i gang. Men om det skjer så går nok det bra også :happy:
 
Her ble det en fin liten julibaby på tampen av måneden:happy:. Termin var 4.aug. Ingen særlige tegn før selve dagen, og da gikk det fort. Aktiv fødsel under 3 timer.
 
Last edited:
Back
Topp