Snart august jo..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Herremin!! Satt nett her å tenke på at det jammen meg snart er august!! Måneden før vi har termin! [8|][:D] Jeg har ikke termin før seint i september da, men herregud.. Så fort det har gått..! Er bare 3 uker til jeg drar ned til fastlandet for å være de siste 5 ukene frem til termin..
Syns nettopp jeg testa positivt jeg.. [8|][:D] Hehe..

Synes også det virker som jeg nettopp testa positivt[8|] I morgen er det 6 uker til termin! Det er jo ingenting nesten.. Og så er det litt rart å tenke på at etter august er det faktisk september[:D]

tida flyr nå ja. ting begynner å komme på plass hjemme  så det ikke skal bli så mye stress på sisten. det er bare litt over tre uker til syklus termin og 5 til ul termin. hørtes veldig deilig ut med massasje osv.

ORIGINAL: Twini

nei nå er det ikke lenge igjen! Lurer på hvem som blir den første som får her inne! (bortsett fra gakka da[;)]!)

Ja det blir bare så spennendes [:)][:)]  Jeg har jo termin sent i sept, så jeg blir nok en av de siste [&:]
Men fortsetter tida å fyke på denne måten, så er det ingen problem[:D]

ORIGINAL: snevit

nei nå er det ikke lenge igjen! Lurer på hvem som blir den første som får her inne! (bortsett fra gakka da[;)]!)

Ja det blir bare så spennendes [:)][:)]  Jeg har jo termin sent i sept, så jeg blir nok en av de siste [&:]

Vi har jo termin samme dag jooo!! [:D][:D]

Hmm... Ja, hjelp.. Nå går tiden fort her..! [:D]
Sambor ska en siste jobbreise til Tyskland, nå man-tors, å jeg begynner å bli litt nervøs for det jeg..
Nok for at jeg har 5 uker igjen.. Men man vet aldrig vad som kan skje liksom med tanke på alle "plager" man hatt de siste 2 ukene..
Jeg har termin i begynnelsen av september, men jeg føder gjerne ett august barn jeg [;)]

Gleder meg masse til å få møte lille Wilma

Ja nå begynner det å nærme seg...
Begynner å bli sliten og sover dårlig hver natt, så jeg ser virkelig fram til at lille-Lotte
kommer ut snart! I tillegg er bekkenet mitt så kranglete nå, og varmen så intens at jeg
ofte er helt knust. Har liksom ikke så mye energi til noenting for tiden.
Magen har også begynt å sige litt ned, så det er jo et godt tegn da, at fødselen ikke
er sååå langt unna nå. Skal bli godt å være ferdig, og få holde lille-Lotte i armene!

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: snevit

Vi har jo termin samme dag jooo!! [:D][:D]

Jeg så det litt tidligere. STILIG [:D][:D][:D]
Skal vi se hvem som får først ???[;)] Skal bare ta de rolig noen uker til, så skal jeg ut å hoppe på trampolina som står i hagen[8D] Neida bare tuller [;)]

Ja...tida har gått fort i sommer!! Jeg som er lærer skjønner liksom ikke hvor hele ferien har blitt av!

Skal snart begynne å jobbe igjen, noe som føles helt uvirkelig!!

Lykke til de siste ukene, jenter!

ORIGINAL: Actrine

Ja jeg vet!!! Jeg har jo termin i august jeg........ iiik... var på journalskriving her i dag! så TING NÆRMER SEG JA!!!!! heelt utrolig! går fort for tiden! for min del er det snart bare 30 dager igjen!

Hva er journalskriving?! Misunnelig på deg som snart har termin! Håper formen er bra!

Back
Topp