Snart advent og juletider

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Noe du planlegger å ta med barnet på? Her har vi planlagt julegrantenning eller noe sånt :) Mange fine lys å se på, og fine sanger å høre på. Baking blir nok ikke 1-åringen med på i år (putter alt i munnen istedet ;) ).

Julegrantenning i bhg, men ellers ingenting. Han er bare 20 mnd gammel, og forstår ikke så mye av julen enda. :P

Her har de julegrantenning og Lucia i bhg, men vurderer likevel å ta han med på den lokale julegrantenningen :)

Så blir det nok pepperkakebaking :)

Her har de julegrantenning og Lucia i bhg, men vurderer likevel å ta han med på den lokale julegrantenningen :)

Så blir det nok pepperkakebaking :)
Det hadde jeg glemt. Er jo Lucia i barnehagen ja. Det er jo snart.. Yay.. "tvangsgløgging" :p
Håper ikke hun blir redd da.

Lager du pepperkakedeigen selv?

Tenker muligens julegrantenningen hvis det passer seg, vi er alene hjemme i helgen så vi får se hva som faller oss inn :P
Ellers baker vi alltid pepperkaker med et eldre barn vi avlaster så da er vel frøkna i hvert fall i samme rom om hun ikke er så mye med på bakingen. Også skal jeg lage julevinduer som min mamma alltid laget til advent, selv om hun ikke skjønner så mye av det ennå.

Det hadde jeg glemt. Er jo Lucia i barnehagen ja. Det er jo snart.. Yay.. "tvangsgløgging" :p
Håper ikke hun blir redd da.

Lager du pepperkakedeigen selv?
Fikk beskjed at Lucia var foreldrene bedt på, resten var ikke nødvendig. Så har ordnet med fri den 14 :)

Ja, blir vel til det. Har hatt til vane å kjøpe den hos IKEA, men de har endret oppskriften og er ikke like bra. Dessuten sier alltid mannen at han lager verdens beste pepperkaker, så nå skal det bakes ;)

Fikk beskjed at Lucia var foreldrene bedt på, resten var ikke nødvendig. r Så har ordnet med fri den 14 :)

Ja, blir vel til det. Har hatt til vane å kjøpe den hos IKEA, men de har endret oppskriften og er ikke like bra. Dessuten sier alltid mannen at han lager verdens beste pepperkaker, så nå skal det bakes ;)
Nei, er vel Lucia som er greia her og :) (og pepperkaker etc.. )
Du har ikke prøvd pepperkakene hans? :D Spennende da!

Fikk beskjed at Lucia var foreldrene bedt på, resten var ikke nødvendig. Så har ordnet med fri den 14 :)

Tror faktisk det var Coop din pepperkakedeig som var best i test u fjor :D men jeg heier på mannen din jeg da :P

Back
Topp