Snart 9 uker og plutselig ikke kvalm

R_28

Glad i forumet
Blir litt redd jeg.. Sist var jeg dårlig fram til uke 13.. Andre som har opplevd å plutselig føle seg bedre?

Ja. Er ikke like intenst lenger. Tidligere var det hele tiden, men nå kommer det bare innimellom.

Ja, opplevde det sist.. Fikk ul og alt var bra :-) Det var uke 13 da.. Kvalmen kom tilbake uken etter :-P

Lucky you seie eg bere! Håpe kvalmen går over her og snart.. Var ikkje på langt nær så dårlig forrige svangerskap

Håper det er posetivt! Klager ikke, har vært skikkelig dårlig de 2 siste ukene.. Bare redd det ikke skal være et godt tegn.. Vondt i korsryggen fikk jeg i dag, spørs om d er pga at jeg har vært sengeliggende så lenge og nå i dag har jeg rørt meg en del

Kan hende du bare er heldig og at det kommer tilbake igjen om noen dager, det skjedde med min kollega :p eller at det er på vei til å gi seg :) det høres fantastisk ut ihvertfall :p

Kvalmen min svinger noe veldig, noen dager kaster jeg opp, andre dager føler jeg meg helt fin. I dag er jeg et sted midt i mellom, ikke oppkast-kvalm, men bare uggen og uten matlyst. Ville ikke bekymret meg, en eller annen gang må det jo gå over også, kanskje du er så heldig :)

Vær glad så lenge du :P Husker sist at jeg hadde et lite opphold på ca en uke, men så kom det tilbake for fullt og vel så det :confused:

I min amerikanske app står det at mange slutter å være kvalme i uke 8-9

Back
Topp