Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det en spesiell grøt? Har ikke hørt om den... Men det er vel mye nytt siden sist jeg hadde baby, for 9 år siden :OSinlac grøt ble prøvd her i dag. Kun smaksprøve enda, men var veldig populært![]()
Er din fylt 4 mnd? Har forstått det sånn at man IKKE skal starte før 4 mnd?Sinlac grøt ble prøvd her i dag. Kun smaksprøve enda, men var veldig populært![]()
Ja snuppa her kom jo i november i stedet for desemberEr din fylt 4 mnd? Har forstått det sånn at man IKKE skal starte før 4 mnd?
Den er gluten og laktosefri, slik at den er en fin førstegangsgrøtEr det en spesiell grøt? Har ikke hørt om den... Men det er vel mye nytt siden sist jeg hadde baby, for 9 år siden :O
Aha, har de den på dagligvarebutikker?Den er gluten og laktosefri, slik at den er en fin førstegangsgrøt![]()
Jeg venter til han selv viser interesse for det. Når han følger med på at vi spiser og gjerne smatter, da skal han få smakeBør ikke man vente til 6 måneder? Jeg har fått forskjellige råd. På helsestasjon sier de fra 6 måneder og barnelegen sier fra 4 måneder. Hvordan vet dere at det er på tide?
Bør ikke man vente til 6 måneder? Jeg har fått forskjellige råd. På helsestasjon sier de fra 6 måneder og barnelegen sier fra 4 måneder. Hvordan vet dere at det er på tide?