Snart 3D

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Bare 45min igjen til 3D:) Gleder meg son.. Hadde bare di folka som legger om dekk på bilen fått farten opp slik jeg kom meg avsted snart!!!!!

Blir så spennende å se lille igjen.. Er d fortsatt en lillebror tro? Hmmm:)

Så spennende! :-)
Kos deg masse! :-)

Håper du har hatt en fin opplevelse :-)

Alt gikk storartet:) vesle er 12% over gjennomsnittet, så han er større enn søster. Var veldig aktiv å lekte masse, med tærene av alle ting. En sprek kar.. Legger ut bilder når jeg har fått di over på pc'n:)

Alt gikk storartet:) vesle er 12% over gjennomsnittet, så han er større enn søster. Var veldig aktiv å lekte masse, med tærene av alle ting. En sprek kar.. Legger ut bilder når jeg har fått di over på pc'n:)
Så herlig...Awwwww.... Hormonell her merker jeg, men så utrolig søtt at han lekte med tærne (så det for meg og frem kom tårene...).
Gleder meg masse til å se bilde!

Så utrolig herlig! :)
Ser for meg at han leker der inne. Hi hi! :) Du trenger ikke kjøpe leker du da; bare peke på tærne hans, og si at der er leken din. Hi hi! ;) :p
Var du lenge der? Bruker de lang tid på 2D først?

Herlig da :-) og så gøy at han var aktiv mens dere så ham :-)

Så utrolig herlig! :)
Ser for meg at han leker der inne. Hi hi! :) Du trenger ikke kjøpe leker du da; bare peke på tærne hans, og si at der er leken din. Hi hi! ;) :p
Var du lenge der? Bruker de lang tid på 2D først?

Hu veksla litt hele tiden mellom 2 og 3D. Så fikk med oss alt:-) snakka også litt om fødsel å hva jeg kunne forvente der.. Så jeg er storfornøyd med timen å føler jeg fikk svarene til d jeg lurte på...

Ååå, så fin! :love7

Back
Topp