snart 1 år!

Bkno5415862

Glad i forumet
Snart tid for 1 års dager her nå! Har fått skrevet invitasjoner som jeg skal sende ut. Blir bare nærmeste familie og kanskje noen vennepar. Kunne jo bare sendt smser, men fant noen søte Minnimus invitasjoner på tilbud til 10 kr på Nille :P Så tenkte det var gøy å få litt post (får nesten aldri post lenger selv vertfall)
Noen andre som har begynt å tenke på 1års feiring?

Ja, sendte ut invitasjoner i begynnelsen av desember.
Kjøpt inn stæsj, sett på ulike steder vi kan ha det, sett på ulike catering byråer++

Fått to avbud, men vi blir ca 25 stk.

Da blir dere jo ganske mange da :) Vi blir vel 15-17 med store & små, så vi har det bare hjemme. Får begynne å bake litt kaker og sånn og putte i frysen så det er klart. Har laga masse minivårruller som jeg tenkte å servere vertfall (vist det er noen igjen.... :P )

Jeg og sambo snakket nettopp om det. Ingen av oss er noe særlig opptatt av det. Hun merker ikke noe uansett. Så vi er litt kjedelige der altså. Kunne godt latt det forbigå i stillhet for min del. Men familien forventer kanskje noe.
Hvertfall mamma. Hun får komme på besøk hvis hun vil.

Vi feirer hennes bursdag som alle barnebursdag: besøk av svigerforeldre, oldeforeldre, fadderonkel. Blir kake og fruktsalat.

Min familie bor 1500km unda, så derfor kommer ingen av dem :-(

Var det jeg også tenkte, orka egentlig ikke å lage til noe siden ho er så liten. Men så var vi i 1års dagen til kusina hennes for en uke siden. Og det var sååå koselig. Og de kosa seg sånn begge to. Så da fant jeg ut at jeg vil lage en liten fest for ho alikevel. Gøy med litt bilder fra 1 års dagen når ho blir større også da

Min familie bor også langt unna :( Så de kommer nok til påske i stede. Vil heller at de skal komme da å være litt lenger, enn å komme for bare en helg. Men er kipt :(

Her bor også familien min et stykke unna, er bare svigers som bor her. Så hvis vi er hjemme kommer de sikkert hit.
Bursdagen hennes er på en lørdag, så det er ikke umulig at vi drar til Oslo hvor hele min familie bor.
Men orker ikke ha selskap hjemme hos mamma, det er mer jobb enn kos.
Så alternativet da er å gå på en lokal restaurant.

Vi blir vel å invitere noe familie på kake helgen før eller etter. Han har bursdag en Tirsdag og jeg har kveldsvakt. Mannen og lillebror er jo hjemme så blir å la storebror være hjemme og at vi kan gjøre noe koselig sammen den dagen.

Kjenner at jeg ikke bryr meg veldig om den bursdagen.

Jeg syns 1-årsdag er stas:) Blir familieselskap på dagen, har bursdag på en søndag.

Det skal sies at vi har navnefest kombinert med 1 årsdag.

Ellers er jeg overhodet ikke noe bursdagsmenneske.

Back
Topp