Snapp meldinger

5 plass er ikke galt [emoji14]
 
Ikke i det hele tatt!
 
Nå kom det i hulter til bulter når jeg fikk inn meldinger på skjermen samtidig jeg tok screenshoots sorry for dette håper jeg ikke mistet nonsens denne gangen

Syns du gjør en god jobb jeg:)
 
Sett de siste snappene da? De store gruppene har sovedag i dag, og da er det åpent for å ta de igjen. Sara er jo en av forumet storskravlere, om hun kommer med skravletips så kan det hjelpe dere. Men jeg syntes det er flott at målet deres er levende forum, og ikke bare premier :D Dere er en flott gjeng damer her inne :D
 
Sett de siste snappene da? De store gruppene har sovedag i dag, og da er det åpent for å ta de igjen. Sara er jo en av forumet storskravlere, om hun kommer med skravletips så kan det hjelpe dere. Men jeg syntes det er flott at målet deres er levende forum, og ikke bare premier :D Dere er en flott gjeng damer her inne :D
Jeg har ikke kommet i gang. Har hatt et lass med barne sykler som ble lempa inn på gården syk hest og en gutt som har ridd ned alt han har kommet over. * flirer*
 
Jeg har ikke kommet i gang. Har hatt et lass med barne sykler som ble lempa inn på gården syk hest og en gutt som har ridd ned alt han har kommet over. * flirer*
Du må nesten utdype den "Ridd ned alt han har kommet over" :p

God bedring til hesten!
 
Du må nesten utdype den "Ridd ned alt han har kommet over" [emoji14]

God bedring til hesten!
"Revet ned alt han har kommet over"

Knuste krystall vasen til bestefar:p
En av tingene han tok med seg, mens vi var i stallen:p
 
Back
Topp