Snapchat

Hadde nok spurt (med en tone som ga uttrykk for at jeg egentlig ikke lurte så mye som jeg hadde gjort - no big deal, liksom ;)). Men spurt hadde jeg, ellers så hadde jeg kommet på all slags konspirasjonsteorier som garantert ikke hadde stemt :D

Når noen har slettet deg fra snapchat eller andre sosiale medier for den del tenker jeg at vi har for lite verdensproblemer, og at sosiale medier har fått en altfor stor plass i livene våre. Og jeg hadde nok spurt henne hvorfor selv om jeg synes det hele er patetisk , umodent og ja, en smule drama.

Tror ikke "problemet" er at man selv er fjerna og ikke får snaps, men at hvorfor vedkommende har valgt å beholde kona/mannen hennes på snap..

Kan selvfølgelig ikke være noe mer opp i det enn at hun kanskje har blitt sletta med et uhell, men man begynner jo å lure litt.

Siden jeg ikke vet hvs mystory er engang så hadde jeg ikke lagt merke til det likevel :p

Når noen har slettet deg fra snapchat eller andre sosiale medier for den del tenker jeg at vi har for lite verdensproblemer, og at sosiale medier har fått en altfor stor plass i livene våre. Og jeg hadde nok spurt henne hvorfor selv om jeg synes det hele er patetisk , umodent og ja, en smule drama.

Egentlig enig, men om det er en god venn/venninne da, så kan jeg se den litt. Om det er en du har mye kontakt med, som plutselig ikke snakker med deg mer. Men da mener jeg at man burde kunne såppas at man bare spør rett ut;) om man lurer så fælt, mener jeg(:

Back
Topp