Snapchat

*tropisk*

Forelsket i forumet
Når en av dine gode venner har tatt deg bort fra storyen på snapchat, slik at enn ikke lenger får se det de legger ut. Men ikke tatt bort mannen/kona di, hva tenker du om det??

Hvordan går det an å fjerne/blokkere for story?
Hadde lurt på hva som gikk galt siden jeg ble fjernet..

Jeg visste heller ikke at man kunne velge hvem som fikk se MyStory. Men jeg er langt fra en ekspert på Snap :)

Jeg hadde satset på at det var en teknisk feil :p

Trodde alle man hadde på vennelista kunne se my story jeg :)

Ja man kan gå på innstillinger og velge hvem som skal se storyene dine. Heter selvvalgt eller noe.

Jeg vet ikke om jeg hadde tenkt noe over det, men hadde sikkert lurt litt..

Jeg hadde spurt hvorfor om det var en god venn. Ellers hadde jeg egentlig ikke brydd meg noe særlig. Det er jo ofte sånn at venner blir bekjente også videre. ;)

Jeg og sambo har mange felles venner, noen har han mistet kontakten med og jeg beholdt kontakten med og motsatt.. :)

Hadde kanskje blitt litt snurt, men det spørs helt hvem det er. Er det svigersøster hadde jeg blitt lei meg.

Hadde spurt. Er det en god venn, er det lett å spør syns jeg.

Men må innrømme at til tider har vært borti ting jeg ikke vet, og dermed mulig sletta noen. Med ett uhell. Så shit happens, uten vilje til tider også.

Hadde neppe lagt merke til det, ingen av og bruker snapchat så ofte.

Ja man kan gå inn på instillinger å velge om alle vennene skal se story eller bare egendefinerte venner. Jeg har spurt tidligere når det var tilfelle, da la vennen meg til igjen, men nå er jeg borte igjen, så jeg synes det er litt rart at det gjentar seg..

Ja man kan gå inn på instillinger å velge om alle vennene skal se story eller bare egendefinerte venner. Jeg har spurt tidligere når det var tilfelle, da la vennen meg til igjen, men nå er jeg borte igjen, så jeg synes det er litt rart at det gjentar seg..
Da hadde jeg ikke giddet å bruke mer energi på det..

Så rart. Jeg hadde helt klart syns at det var merkelig.

Hadde nok prøvd å komme innpå tema tilfeldig og så nevne det for å se hvilken respons jeg fikk ? :)

Det hadde jeg syns var veldig spesielt..

Back
Topp