SNAP!!

tuppa86

Forumet er livet
E du vååååken???[:)]hehe...

Opp klokka 7 i dag vi... Loke hadd itj skjønt at klokka skull stilles læll...hehe

ORIGINAL: snap

Opp klokka 7 i dag vi... Loke hadd itj skjønt at klokka skull stilles læll...hehe

hehe...min hadd sjønt det!!men va no likevæll opp før dokker da.. bortskjemte dame!!!
Når du kjæm te by'n?

ORIGINAL: tuppa86

hehe...min hadd sjønt det!!men va no likevæll opp før dokker da.. bortskjemte dame!!!
Når du kjæm te by'n?

Hehe... No har Loke sovve i tre kvarter allerede.. Tok hainn akkurat opp, så hainn e no klar t å fart litt hainn. Når va d du kom t byn da? Ska Noah bli me?

ORIGINAL: tuppa86

Når du kjæm te by'n?

Hehe... No har Loke sovve i tre kvarter allerede.. Tok hainn akkurat opp, så hainn e no klar t å fart litt hainn. Når va d du kom t byn da? Ska Noah bli me?

Næi, æ har satt opp trappegrinda heim hær no, så hainn tåle nånn tima alein!!Hainn klare jo å hoill flaska sjøl å no vettu, så da sætt æ bare fram ei flaske!!Flinkis'n min!!hehe..
Tænkt å færra no æ... [;)] ska bare få inn ting i bil'n og kle på gut'n [;)]

Ja, Loke blir hæim hainn å... [8D]

Blir vel 11 før vi kjæm oss nånn plass vi værtfaill.. Kainn send dæ ei mld når vi e på vei.. [:)]

Ja, Loke blir hæim hainn å... [8D]

Blir vel 11 før vi kjæm oss nånn plass vi værtfaill.. Kainn send dæ ei mld når vi e på vei.. [:)]

send på mld du!![:)]

Back
Topp