Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje man ikke forstår at det kommer dobbelt? Jeg forsto ikke det før dattera mi sa det...Hva er greia med å sende et bilde/en video til noen personer og i tillegg legge det ut på storyen?
Litt lei av å se nesten alle bilder og videoer dobbelt opp... Eller bare klikke de vekk da men, unødvendig.
Her ogsåSender bare dobbelt til mamma, for hun har nettopp fått på seg brillene i det snappen er ferdig![]()
Ellers er jeg enig i at det er litt dobbelt opp ja![]()
Jeg sjekker aldri storyen til andre. Føler at den stort sett brukes til spam uansett, så da kan bildene like godt legges ut på Facebook hvis jeg skal få de med meg![]()
Kan jo hende det er flere som er sånn og derfor sender dobbelt? For å sikre at det blir sett liksom?
Jeg gjør dobbelt hvis det er noen jeg veldig gjerne vil skal det akkurat den snappen. Sjekker ikke alltid storyen selv og regner med at jeg ikke er alene om det![]()
Direkte sendte kommer jo opp når man ikke er i snap, må gå aktivt inn for å se storyer så er mange storyer jeg går glipp av om jeg ikke har fått noen snaps i det siste. Gidd ikke gå aktivt inn for å se på nemlig
Man ser jo hvem som har sett sine snapper da. Da får man fort et inntrykk av hvem som ikke ser og man bør sende til i tillegg dersom det er noe man vil de ikke skal gå glipp av.Er sjeldent jeg ser på storyer til folk, så gjør meg ingenting å se dobbelt. Er jo bare å trykke vekk.![]()
Hvordan ser man det?Man ser jo hvem som har sett sine snapper da. Da får man fort et inntrykk av hvem som ikke ser og man bør sende til i tillegg dersom det er noe man vil de ikke skal gå glipp av.
Hvis du går inn på din egen story så ser du et øye. Inne på bildet er en meny du kan dra opp med alle navnene til de som har settHvordan ser man det?
Haha, det må jeg også, hun er så treig, og jeg får ofte kommentar tilbake "Send på Facebook"Sender bare dobbelt til mamma, for hun har nettopp fått på seg brillene i det snappen er ferdig
Ellers er jeg enig i at det er litt dobbelt opp ja![]()
Du kan lagre bildene og videoene på mobilen før du sender.Jeg sender og legger på mystory når det er bilder og video av feks tantebarna, da jeg selv gjerne vil titte på de flere ganger når jeg får bilder fra søstrene minemen så har jeg kun familie og venner på snap som syns det er gøy med bilde av smårollingene i slekta
![]()
Mente ikke at jeg ønsker å se mine egne snaps flere ganger, de lagrer jeg lett om jeg ønskerDu kan lagre bildene og videoene på mobilen før du sender.
(Og så går det jo an å bare legge de på storyen også)
OK trodde du mente dine egne ja.Mente ikke at jeg ønsker å se mine egne snaps flere ganger, de lagrer jeg lett om jeg ønskerSer det ble skrevet litt misvisende
liker å se på søstrene mine sine snaps av tantebarna flere ganger enn en, og når det feks er en video så holder det ikke å screenshotte heller
![]()
Legger på storyen for de litt eldre familiemedlemmene mine som syns 1-10 sekunder er for lite, selv om jeg sjelden har noen under 5 sekunder da (for deres skyld), og gjerne vil se bilder og videoer på nytt. Er veldig godt kjent med alle funksjonene på snapchat, og hva jeg kan gjøre, men som skrevet over så er det en grunn til at jeg gjør det slik jeg gjør det![]()