TehCookiemon
Forelsket i forumet
Jeg var på fest i går, noe som i seg selv var en prøvelse med mange fulle mennesker. Og etter å ha blitt utsatt for utspørringer om alt fra navn til smertelindring, utallige magegrebbinger og sammenligninger og andre mødre tilstede som savnet gravidmagen, fikk jeg beskjed av en mannlig festdeltaker at han syns det ble litt vel mye gravidprat, og han spurte om det var hele min verden og om jeg i det hele tatt kunne prate om noe annet. Jeg hadde sikkert svart på de samme spørsmålene opptil flere ganger fra femten forskjellige mennesker. Og så alle kvinnfolkene som skulle fortelle hvordan deres graviditet var og hvor mye de savner babymage...
Og jeg var litt lei av all fylla praten, og prøvde å snakke om andre ting, men ingen som lot meg. Og så etterpå får jeg sure kommentarer om det. Noen andre som har opplevd dette?
Kanskje det bare var jeg som overreagerte, og kanskje det var litt vel ambisiøst å sitte på fest i seks timer.
Og jeg var litt lei av all fylla praten, og prøvde å snakke om andre ting, men ingen som lot meg. Og så etterpå får jeg sure kommentarer om det. Noen andre som har opplevd dette?
Kanskje det bare var jeg som overreagerte, og kanskje det var litt vel ambisiøst å sitte på fest i seks timer.