Snakke "til" magen

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
Noen som gjør det? Har begynt med det nå når jeg har begynt å kjenne liv, ja så sant jeg er alene da. Føles rart, men samtidig så gjør det alt litt mer virkelig. Er førstegangs så det hele er litt uvirkelig for meg.

Jeg snakker stortsett bare med vesla på 15mnd om dagen, å ja, snakker tilogmed litt med magen, må jo bli gal snart :P

Ikke no særlig prating til magen enda nei, men blir nok mer om noen uker når det er spark osv og mine to kjære også kjenner spark :-) lille hører vel ikke enda heller?

Jeg snakker ikke med magen, gjorde ikke det forrige gang heller:p.. Følte meg så teit, selvom jeg var alene:p..
Men prater så mye utenom, å tror ikke mageboeren tenker så mye over hvem jeg snakker med liksom, hører jo stemma mi uansett:)..

Sent from my iPad using BV Forum

Har har samboeren snakket med magen fra starten. Gjorde det sist gang med snuppa også. Jeg er ikke like flink...

Jo det er vel rundt 4.Mmnd de begynner å høre? Har ikke engang tenkt på at den lille skal høre meg. Er mest opptatt av at JEG skal skjønne at dette er virkelig snart. Vet det jo, men heeeelt inn går det vel ikke sunket :P

Tror det er rundt uke 23, men ja skjønner greia :-)

Jeg snakker ikke, samboeren gjør. Han gjør det "spøkefult" liksom, men når han gjør det hver dag tenker jeg at han egentlig er litt seriøs og;)
Men jeg synger da! Men det er fordi jeg synger mye til vanlig, spesielt i bilen når jeg hører høy musikk:P Så om babyen hørere noe får den i alle fall høre god musikk;)

Jeg syns nok det er litt rart for min del.
Men storebror på 6 år, han syns det er morsomt. Så innimellom lener han seg ned til magen og visker noe. Så her er det allerede hemmelighetskremmerier på gang:eek:

Både jeg og samboer snakker til magen, men bare korte setninger og ikke lange "samtaler" :-P

Nei jeg snakker ikke til magen, prøvde det forrige svangerskap men følte meg så teit!!:) nå utnytter jeg heller det når storesøster sitt på fanget,at vi snakker om magen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, føler meg super teit..

ikke meg eller mannen min, men storebror snakker med magen- synger og klapper på.
har veldig liten mage og han synes det er rart at det er en baby inni der- men gleder mann seg så gleder mann seg xsmile9

Det hender jeg skvetter når han sparker til, eller om jeg sitter stille i sofaen
og hele magen tar en sving, men ellers lite.
Jeg skravler nok fra før, så ungen blir tidsnok vant til stemmen min tenker jeg :smiley-ashamed005

Snakker litt når jeg er alene, men føler meg litt teit:rolleyes:
samboeren er flink til å snakke til magen før vi legger oss.. og om morgenen før han drar på jobb;)
Hender seg at jeg ligger å hører på musikk på telefonen, da legger jeg telefonen inntil magen:p

Det harjeg ikke gjort i noen av svangerskapene, føler meg bare utrolig teit:p
Men skravler jo dagen lang med kommende storebror, så stemmen min blir hun uansett kjent med :)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Det hender.
Men det er ikke en lang samtale.
Og det er kun når jeg er alene.
Føler meg litt teit.
Er som regel når jeg stryker meg på magen, så hender det jeg sier "glad i deg".

Back
Topp