Snakke om sex?

Sicily

Forumet er livet
Snakker dere mye om sex og deres eget sexliv med partneren deres? Kan dere snakke om det når som helst, eller er det vanskelig? Eller er det et ikke-tema?

Jeg er bare nysgjerrig. [:)]
 
kan prate om alt for tiden og flott er det.
 
Vi kan prate om absolutt alt... og gjør det [:)]. Syntes det er en veldig bra ting.. siden sex er veldig viktig i et forhold... bedre å vite enn og tro. Og det er en bra måte å lære hverandre og kjenne. Altfor mange går gjennom livet og forhold med ønsker de aldri får oppfylt fordi de ikke tør å prate om det... veldig synd (for som regel er det ikke så ille som de tror)... vi er da bare mennesker [:D]
 
Prater ikkje så mykje om det, nei... :) Ikkje sånn at vi prater om sex generelt.. Vi leiker og prøver oss fram, men seier ifrå dersom det er noko vi ikkje vil :) eller kommenterar dersom det er lenge sidan vi har gjort det og det :)
 
Nå er det slutt mellom oss da men han klarte aldri snakke om sex..
 
ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Vi snakker masse sex... Vi er begge veldig åpne! Har ingen problemer med å snakke om sex!!
 
ORIGINAL: Dollysmurfen

Snakker MASSE om sex! Heldigvis! [;)]
 
ORIGINAL: sunflower87

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Vi snakker masse sex... Vi er begge veldig åpne! Har ingen problemer med å snakke om sex!!

 
Vi prater om sex ja, og kan trygt prate om det dersom noe føltes rart eller ikke ble bra, eller om noe ble serdeles bra.
Mitt problem er at sambo liker å prate om det etterpå, selv når alt var helt fint og det ikke er noe å prate om, syns jeg. Han vil hele tiden vite hvordan jeg syns det var, og det irriterer meg. Det er vel nyss før jeg får et evalueringsskjema som jeg må sette karakter på. [8|]
 
ORIGINAL: ¤Katrine¤

Ikke noe problem å snakke om sex her i huset. Altså, helst ikke når vi har middagsgjester, men mellom meg og gubben går praten lett om stort sett alt.

må signere:) snakker om mye rart til tider:)
 
Back
Topp