snakk om uflaks

M*

Forumet er livet
VIP
I dag kræsjet det en bil inn i husveggen her. Nabomannen hadde glemt å sette på brekket sitt, og han sin svære SUV kom i full fart inn i husveggen min. Du kan tro jeg skvatt,der jeg lå i senga mi og ante fred og ingen fare. Braket i hele huset.

Fikk sjokk når jeg tittet inn på badet. Heldigvis sto det ingen bil der, såå stor fart hadde den ikke, men badet mitt er helt ødelagt[:(] hele veggen har blitt flyttet på, den er kjempeskeiv, flisene har sprekt opp, boblebadet har blitt flyttet på, doen kan jeg ikke engang sitte på for da faller den ned fra veggen, det kommer iskald luft inn fordi det er hull ut..... typisk,nå rett før jul[:(]

er så fortvila! forsikringen til naboen dekker jo det, men det er nok ikke bare bare å rette opp en hel vegg, pusse opp hele badet (ink varmekablene,for de har ryki de også merker jeg), fikse ytterveggen, osv.. han reiv med seg den ene søylen utenfor inngangspartiet her også, så hele taket over inngangspartiet er skeivt og.. har vært helt skjelven i hele dag, jeg.. nok med uflaks nå følte jeg - skulle jo bare mangle at en bil fant det for godt å parkere i husveggen min også[:@]

jeg har lagt ut noen bilder på bloggen min. man kan ikke se hvor ille det faktisk er der. veggen er så utrolig skeiv, alle veier, vanskelig å forklare. men ta en titt om du vil: http://monicajensen.blogspot.com/

oi oi,det der var nok en skremmende opplevelse,kjipt at det ble så store skader.
men godt at du ikke var på badet,eller lille gutt. eller at noen andre ble skadet.

Men skjønner at det må være utrolig frustrerende og måtte fikse oppi alt dette på vinteren og rett før jul og greier.

*klemme på*

Uff, uff, uff![&:]
Dette var utrolig kjipt!
Håper at de får fikset det i god tid før jul for dere!!!

Back
Topp