Snakk om kasteball....

lissom

Forumet er livet
Litt stressa over at jeg ikke har kjent no liv på veldig lenge (er sannsynligvis lenger på vei enn det tickeren min sier), har kjent liv regelmessig i over en måned, men ikke siste 1-2 uker... Så jeg ringte til føden. De ville ikke sjekke meg... Så jeg ringte til legen... de hadde ikke tid idag, og mest sannsynlig ikke imorra (herregud hvor lang tid tar det å sjekke om fosterlyden er der??????), så jeg måtte ringe til jordmor... Min jordmor har fri idag, og ingen andre kunne ta meg inn... Så jeg må prøve igjen imorra... Klar over at det ikke er lenge til, egentlig, men jeg sitter her med hjemmeeksamen og får ikke gjot noe, sitter bare og kjenner etter om babyen sparker..... BLIR SNART GAL!!!!!!!!!!!!!!

Huff herregud da? Kan vel ikke ta så lang tid å få sjekka det vel..
de sier jo t.o.m det da at fra du begynner å kjenne liv, skal du kjenne det hver dag! Hvis ikke, skal du kontakte jordmor!

Men vi får da ikke tro det er noe galt.. Fosteret har sikkert bare lagt seg sånn at du ikke kjenner bevegelsene. Uansett begynte du jo å kjenne liv tidlig da.. Tok en stund med meg før jeg kjente noe..

Får håpe de hører på deg i morgen da..

Nei fy fa.. det er så dårlig gjort at dem ikke kan ta deg inn, har skjedd med meg et par ganger hos legen også[:@]
Jeg vill dratt på legevakta jeg da, de må jo skjønne at du er bekymret.

uff stakkars deg da,hørtes ikke hyggelig ut. Prøv å ta det med ro,kanskje kjenner du babyen da. Min er iallefall roligst når jeg stresser.
Håper alt er iorden,og at du snart får komme inn til kontroll!

Lykke til[;)]

Takk for oppmuntrende svar! Kommer nok til å vente til mannen min kommer hjem i ettermiddag, og hvis jeg ikke har kjent noe til da, så setter nok han igang tiltak... Da drar vi sikkert på legevakta eller noe... Åhr, blir bare så stresset av dette ogs å med eksamen på toppen... og så er jeg vel ekstra stresset siden ei jeg kjenner mista babyen sin på mandag... Bare få uker før termin....

Spis eller drikk noe søtt og sett deg og slappe av så kjenner du sikkert noe.

Ja, håper jeg også... Har fått skrevet 6 linjer på eksamen idag... Klarer ikke konse meg i det hele tatt... Blir sikkert ikke bedre av at jeg stresser... Hvis ikke det ordner seg til imorra tror jeg jeg går i dvale for vinteren..

Åh!! Nesten sikker på at jeg just kjente et lite spark!! Har spist ei pakke kjeks og drukket en liter isvann, så det var kanskje det som skulle til??? Håper det kommer mer snart så jeg blir 100% sikker!!

Babyen har sikkert lagt seg sånn at du ikke kan kjenne sparkene så godt som før! Men får håpe du får et skikkelig spark snart da, så du er helt helt sikker [:)]

Kom igjen lille babyen til Lisemor- spark nå da!! [;)]

det var da virkelig å vrange de skulle være da... når jeg gikk med første gang, og jeg var i uke 22, kjente jeg ikke noe fra tors til sønd, og da ringte jeg til legevakta, og da fikk jeg komme inn med en gang.. var første prioritering der..lykke til!! [:D]

uff [&o] vet åssen det er og ikke kjenne noe liv [&o] det er helt forferdelig [&o] at dem på føden ikke vil kjekke deg da [&o] hmmm.. men lykke lykke til håper at jord mor kan se opå deg i morgen [;)] lykke til med hjemmeeksamen [;)]

Takk, lille_jenta87!!![:)]

Er nok lenge til jeg er der du er... Er mellom 16 og 22 uker en plass... Får vite skikkelig på UL på tirsdag, håper jeg!! Tipper selv rundt uke 18-19..

Idag fikk jeg endelig komme inn til legen!! Satt halvannen time på venteværelset, men men... det var nå verdt det!! Tok litt id, men til slutt fant legen hjertelyden, og det hørtes veldig fint ut!! Hun hørte også et par spark, men jeg kjente jo ikke de da... Men nå kan jeg roe meg helt fram til ny UL på tirsdag... Håper på termin i begynnelsen av mai i stedet for i midten. Legen trodde jeg var 20 uker på vei, ikke 16... så vi får se..!![:D][:D]

Mye lettere å jobbe med eksamen nå, jaffal!!!

Å det var bra da, at alt var som det skulle[:)]

Takk skal du ha, nettemor!!

så bra at alt var i orden[:)]

Back
Topp