snakk om impuls:D

skrilje

Gift med forumet
fant ut at jeg skal begynne¨å ommøbelere nå.. se om det blir litt bedre plass her i leiligheta..[:D] ¨så vi får plass til juletræe her...[:)] å  nå er det jo ikke lenge igjen til jeg kan pynte til jul... bare noen dager[:)]

joda skulle ikke pynte træe nu, men sku bare ordne klart...[:D] men det ble ikke bra... så jeg satte møblene tilbake til der di sto før...[:D] flytta bare tv'n litt... men fikk vaska under sofaen iallefall... så nå lokter det nesten rent her.... må bare tørke støv enda...

fant ikke no plass å ha juletræe.. så får bare flytte på kjøkkenborde når den tid kommer.... har kjøkken å stue i ett, så er ikke mye plass her egentli... å stua er drit liten, ër bare plass til tvn å sofaen..[:D]

var å kjøpte juletre idag, med 200 lys på[:D] fant ut at vi heller skaffer uekte tre(vil ha ekte!!!!!)[:(]

hehe, mista energien nå... var mye å vaske til tross for at leiligheta ikke er så stor[;)]

huuuf kjenner til den hadde stue og kjøkken i et før vi flytta hit håpløst i jula i fjor men fikk det til til slutt ble litt fult men

regner med det blir fult her og, men er jo ikke for mange dagene, så det skal vel gå bra[:)]

ja da det får bare gå bra det da hehehe men er vel litt meninga at det skal være litt fullt i jula og[:D][:D][:D]

ja det er vel det..[;)] er jo koslig da[:)]

Back
Topp